فرمانده مرزبانی کرمانشاه:
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در بازدید از مرز «شوشمی» گفت: معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 18 May 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، کیاست سپهری در بازدید از مرز شوشمی، اظهار کرد: راه اندازی کولبری مجاز در دروازه «شوشمی» پاوه مورد موافقت مرزبانی دو کشور ایران و عراق قرار گرفت که در اسرع وقت با همکاری سایر نهادهای مسؤول در دو استان همجوار «حلبچه و کرمانشاه» دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه برای برخورداری مرزنشینان از حقوق و معیشت بازگشایی می‌شود، افزود: هر مرزنشینی نباید در این طرح کولبری شرکت کند بلکه باید کسانی باشند که فاقد شغل بوده و درآمد ثابتی نداشته باشند و با نظارت مسؤولان محلی مشارکت داده می‌شوند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: از این پس شاهد تردد مجاز و قانونی کوله‌بران از مجرای رسمی خواهیم بود و نباید شاهد پدیده شوم قاچاق‌بری در مرزهای غیررسمی باشیم چراکه متأسفانه هم امسال و هم در سالیان گذشته شاهد قاچاق در پوشش کولبری بودیم.

وی گفت: به سرعت با راه اندازی مجرای کولبری، ما مرزهای استان را برای تردد غیرمجاز قاچاق‌بران به طور کامل محدود و به شدت با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد که امنیت استان و کشور را با اقلام ضد امنیتی به خطر نیاندازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار