معاون اجتماعی ناجا گفت: عملکرد شایسته دکترمونسان در تامین زیرساخت های عمرانی ،رونق گردشگری و همیاری با نیروی انتظامی درارتقاء امنیت اجتماعی کیش قابل تقدیر و ستودنی است .
کد خبر: ۴۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 15 June 2015
 به گزارش تابناک - جزیره، سردار منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا که امروزدوشنبه ۲۵ خرداد از چندین پروژه عمرانی،گردشگری و فرهنگی جزیره کیش بازدید کرد با بیان اینکه کیش جزیره ای آرامشبخش ، زیبا و امن است گفت : تمام فعالیتهای عمرانی ، اقتصادی ، گردشگری و فرهنگی تنها در بستر امنیت اجتماعی می تواند زمینه ساز توسعه پایدار منطقه باشد و این هدفی است که با عملکرد قابل تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش محقق شده است.
 
وی به روند رو به رشد توسعه اقتصادی جزیره کیش اشاره کرد و گفت : با بازدید و بررسی دقیق تر طرح های عمرانی منطقه می توان دریافت که جزیره کیش با مدیریتی هوشمند و برنامه ریزی هدفمند در مسیر توسعه و تحول گام های موثر و قابل تقدیری برداشته است .
 
معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه در جهان امروز امنیت ، پلیس محور منسوخ شده و برقراری امنیت در جهات مختلف فردی و اجتماعی و اخلاقی حاصل مشارکت مردم با پلیس است افزود : تعامل وهمیاری دکتر مونسان با نیروی انتظامی و جلب مشارکت مردم در جهت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی کیش ، این منطقه را به مقصد مطلوب و امن گردشگری خانواده ها تبدیل کرده است.
 
وی اظهار داشت : اینکه بتوانیم بستر مناسبی را فراهم کنیم تا جوانان در محیطی امن وسالم ، هیجانات و انرژی مثبت خود را تخلیه کرده و با خاطری خوش و پس ازکسب آرامش روحی جزیره کیش را ترک نمایند اقدامی درخور تحسین است که به لطف خدا و به مدد مدیریت کارامد دکتر مونسان تحقق یافته است .
 
سردار منتظر المهدی با بیان اینکه فرهنگ ترافیکی ساکنان جزیره کیش نشان دهنده بستر سازی مناسب برای تقویت روحیه مشارکت مردم با پلیس راهور است به سلامت اجتماعی وفضای فرهنگی کیش اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی در کیش علاوه بر اجرای ماموریت ذاتی خود که برقراری نظم و امنیت در جامعه است توانسته با نگاهی نوآورانه و با بهره گیری از روش های تشویقی، ترغیبی و اغنایی و فرهنگ سازی مناسب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی که جوانان جامعه را هدف قرار داده است عملکرد موفقی داشته باشد.
 
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، وی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های لازم وزمینه سازی کسب مهارت اجتماعی برای نسل آینده ساز کشور گفت : در جزیره کیش اقدامات فرهنگی ارزشمندی برای ارتقاءامنیت اجتماعی انجام شده و بسترمناسب برای فعالیت در این زمینه فراهم شده است که با تداوم حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت مردم و سایر نهادها نتایج مطلوب تر و ماندگارتری را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار