حاج محمدرضا با اشاره به طرح برندینگ جایگاه های سوخت کشور اظهار داشت: مسئله برندسازی مشکلی از جایگاه داران حل نمی کند و ما طرح طیجاک را برای برطرف شدن همه مشکل ها معرفی می کنیم.
کد خبر: ۴۷۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 05 August 2017
به گزارش تابناک : رئیس اتحادیه جایگاه داران عرضه سوخت کشور گفت: وزیر نفت با اجرای قانون حق العمل کاری درجایگاه های عرضه سوخت موافقت کرده است.

بیژن حاج محمدرضا افزود: قانون حق العمل کاری اکنون و پس از موافقت وزیرنفت با آن وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران به مذاکره های وزیر نفت درخصوص اجرای این قانون اشاره کرد و گفت: امید است امسال بتوانیم به اجرای آن نزدیک شویم.

وی به فشارهای وارد شده به جایگاه داران سوخت کشور در دو سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد: امسال خواسته های جایگاه داران برآورده می شود.

حاج محمدرضا با اشاره به طرح برندینگ جایگاه های سوخت کشور اظهار داشت: مسئله برندسازی مشکلی از جایگاه داران حل نمی کند و ما طرح طیجاک را برای برطرف شدن همه مشکل ها معرفی می کنیم.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور اظهار امیدواری کرد: اگر بتوان در هر منطقه نماینده ای از جایگاه داران انتخاب شود در سراسر ایران حدود ٣٧ هیات موسس در طرح طیجاک حضور خواهند داشت و چارچوب آن را طراحی خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: هیچ خدمتی مقدس تر از این نیست که وقت خود را صرف همنوعان خود کنیم و شما جایگاه داران در همه اتفاق ها و حوادث کمر خدمت به خلق الله داشتید و این ادعایی است که می تواند دنیا و اخرت ما را تضمین کند.

یحیی کمالی پور افزود: گرفتاری ها و مشکل های شما را در این نشست شنیدم و این گرفتاری ها را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، پس از آنکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران موضوع برندسازی را مطرح کرد، این امر به عنوان الگوی جدیدی در کشور برای عرضه کیفی و رقابتی سوخت محل مداقه بخش های مختلف قرار گرفت.

برخی از برندسازی استقبال کردند و آن را میدانی برای رقابت در عرضه کیفی خدمات دانستند اما برخی دل نگران بودند و روی خوشی به آن نشان ندادند.

نکته اصلی درباره طرح ایجاد جایگاه های زنجیره ای سوخت (برند) خروج دستگاه حاکمیتی از مسئولیت های اجرایی و ایفای نقش اصلی خود یعنی «نظارت عالی» است.

نکته قابل طرح دیگر در این زمینه، ایجاد فضای رقابتی برای عرضه کنندگان سوخت با هدف ارائه خدمات کیفی به مشتریان و نکته آخر رضایت مندی مشتریان به عنوان حلقه نهایی این زنجیره است تا با خاطری آسوده دریافت کننده خدمات و کالای مورد نظر خود باشند.

اکنون در پنج استان مانند تهران، اصفهان، یزد و کرمان طرح برندسازی یا ایجاد جایگاه های زنجیره ای، عملیاتی شده است.





منبع : اکوتیتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار