اظهارات وزیر نیرو در مراسم افتتاح ۵۹ پروژه برق منطقه‌ای تهران باعث گمانه زنی رسانه‌ها مبنی بر خداحافظی قطعی وی از وزرات نیرو شده است.
کد خبر: ۴۷۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 01 August 2017
به گزارش تابناک : "حمید چیت‌چیان" دو روز گذشته، در مراسم افتتاح ۵۹ پروژه برق منطقه‌ای تهران گفت: «به مسوولین آینده توصیه می‌کنم روی هوشمندسازی به صورت جدی کار شود؛ شرایط تهران ویژه است، تجهیزات فرسوده‌اند و نیازمند بازسازی شبکه و تونل‌های انرژی هستیم».

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر نیرو، گمانه زنی‌های کارشناسان و رسانه‌ها را مبنی بر خداحافظی وی و آمدن فرد جدید برای سکان گیری وزرات نیرو حتمی‌تر کرد.

این در حالی است که چیت‌چیان ، تا کنون به طور مستقیم و غیر مستقیم رفتن خود را از وزارت نیرو اعلام کرده است.

گفتنی است که وزیر نیرو تا روزهای پایانی تصدی خود در وزارت نیرو دولت یازدهم همچنان به بازدید از کارخانه‌های منتخب ادامه می‌دهد.

بیطرف، کدام طرفی خواهد شد؟!
بر اساس این گزارش،  بنا به پیش‌بینی‌های مختلف، گزینه تقریبا قطعی برای تکیه بر مسند مدیریت ساختمان شیشه‌ای در نیایش، حبیب‌الله بیطرف است.

بیطرف که سابقه مدیریتی چهار ساله در سمت استانداری یزد، پنج سال در سمت معاونت وزیر نیرو و هشت سال نیز وزیر نیرو در دولت‌های هفتم و هشتم را در کارنامه خود دارد، در حوزه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نیز دستی بر آتش دارد و  تدریس و عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران، عضویت در هیئت امنا دانشگاه یزد، عضویت در کمیته برنامه‌ریزی آموزش‌های علمی-کاربردی وزارت مسکن و شهرسازی و هشت سال مشاور پژوهشگاه نیرو از سمتهای پیشین وی است.

وی که اکنون معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت است،در پاسخ به اینکه وزارت نیرو را به دست خواهد گرفت یا نه را رد نمی‌کند اما تایید هم نکرده چرا که صحبت‌کردن دراین‌باره را زود می‌داند. 

سوابق اجرایی بیطرف، اجرای پروژه‌های بزرگ ملی چون طرح احداث سد و نیروگاه آبی کارون ۳، اجرای ضوابط و مقررات نظام فنی و اجرایی کشور در حوزه مدیریت پروژه‌های دولتی، همچنین حضور دو دوره در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و عضویت کنونی در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی و ساختمان بوده است.





منبع : اکوتیتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار