نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، رئیس و اعضای هیئت امنای کمیته امداد، معاونان و مدیران ستادی و شرکت ۱۵۰ دانش‌آموز کارآفرین در سالن همایش فجر کمیته امداد مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ 27 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، رئیس و اعضای هیئت امنای کمیته امداد، معاونان و مدیران ستادی و شرکت ۱۵۰ دانش‌آموز کارآفرین در سالن همایش فجر کمیته امداد مرکز برگزار شد.

 

برگزاری نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی  

در این رویداد از علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران به جهت کوشش خالصانه و خیرخواهانه در همراهی در طرح توانمندسازی دانش آموزان هنرستانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

برگزاری نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی  

این رویداد در راستای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت که سه دوره به میزبانی مازندران و با حضور استان‌های، گلستان و گیلان و با هدف شناسایی استعداد و ظرفیت‌ها و ترسیم آینده شغلی مناسب برای دانش آموزان هنرستان دختر و پسر انجام شده بود برگزار گردید.

خاطرنشان می‌شود: در اردوی راهیان پیشرفت که در تابستان سال گذشته برگزار شد، دانش‌آموزان از برنامه های مختلف و متنوع علمی و فرهنگی این شامل؛ بازدید از پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، خانه‌های خلاقیت، دانشگاه‌های فنی، کارگاه‌های نمونه و فعال، شهرک‌های صنعتی و کلاس‌های خلاقیت و ایده‌پردازی، مشاغل نو، اعتماد بنفس و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی بهره‌مند شدند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار