مدیر ارشاد از خبرنگاران البرزی تقدیر کرد
دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در برابر عزت و اقتدار این مردم سر تعظیم فرود آورده‌اند.
کد خبر: ۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲ 12 February 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: تلاش‌های خبرنگاران و صاحاب فرهنگ استان در انعکاس اخبار این رویداد مهم ، ستودنی بود.
به گزارش تابناک – البرز: سید موسی حسینی کاشانی افزود: با توجه توطئه‌های دشمنان اسلام، هر سال با درایت، هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران، پیچ‌های سخت و دشواری با موفقیت پشت سرگذاشته می‌شود.
وی اظهار داشت : اکنون با گذشت 36 سال از روزهای آغازین انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در برابر عزت و اقتدار این مردم سر تعظیم فرود آورده‌اند.
وی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران، همه ساله به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی و در پاسخ به هجمه‌های دشمنان کوردل، در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن عشق خود به انقلاب اسلامی و مکتب اسلام را به نمایش می‌گذارند و امسال نیز در سی و ششمین بهار انقلاب، موج خروشان دیگری در دفاع از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت به وجود آمد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با قدردانی از اصحاب فرهنگ ، هنر، ادب و رسانه استان و گفت: حضور پرشکوه فرهیختگان در یوم الله 22 بهمن برگ زرینی دیگری بر افتخارات این استان افزود و بار دیگر نشان داد که حضور اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه همانند همه اقشار ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان ها ودستاوردهای امام راحل (ره) و شهدای عزیز و لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه مصمم و پیشتاز بوده و اغوای دشمنان و رسانه های مختلف استکباری نتوانست ذره ای بر ایمان ، اعتقاد و اراده این عزیزان تاثیرگذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار