نماینده مردم کبودرآهنگ گفت: دولت باید به مصوباتی و طرح‌هایی که مجلس در این زمینه برجام پیش بینی کرده توجه کرده و در پی آن به فعالیت‌های غنی سازی ورود کند.
کد خبر: ۴۴۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 27 June 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: ما هم باید فعالیت‌های گذشته خود ادامه دهیم.

وی افزود: توقع داریم دولت در راستای بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام قاطعانه عمل کند و دستگاه هایی چون وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی در این زمینه واکنش نشان دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا علیه ایران تصریح کرد: بدون شک این تحریم‌ها با تحریم‌های قبل از برجام برابری می‌کند و آمریکا قصد دارد با این تحریم‌ها ایران را به قبل از برجام برگرداند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ضمن تاکید مجدد به تحریم اخیر سنای آمریکا گفت: آمریکا با این عمل به نوعی میخی بر تابوت برجام کوبید، ترامپ دیوانه بار‌ها گفته که ما دیگر کاری با برجام نداریم، واقعیت امر این است که آن‌ها فقط ظاهر برجام را حفظ می‌کنند.

پورمختار با بیان اینکه دولت فعلی آمریکا به برجام اعتقادی ندارد، تصریح کرد: دولت باید به مصوباتی و طرح‌هایی که مجلس در این زمینه پیش بینی کرده توجه کرده و در پی آن به فعالیت‌های غنی سازی ورود کند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار