در برنامه عیدانه شب گذشته، سینا حجازی در فواصل برنامه قطعاتی به صورت زنده برای مردم اجرا کرد.
کد خبر: ۴۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 26 June 2017
به گزارش تابناک : در برنامه عیدانه شب گذشته، سینا حجازی خواننده در فواصل برنامه قطعاتی به صورت زنده برای مردم اجرا کرد.

بعد از تبریک عید فطر و اشاره به اینکه همه روزهای سال می‌توانیم کار خیر انجام دهیم، گفت: «شادی برنامه را به کسانی تقدیم می‌کنیم که در یک ماه گذشته کیف کردند و این حال را به بقیه هم انتقال دادند.»

در برنامه عیدانه شب گذشته، سینا حجازی خواننده در فواصل برنامه قطعاتی به صورت زنده برای مردم اجرا کرد.

این خواننده در بخش اول اجراهایش، به همراه امین قیاسی یکی از اعضای نوازنده گروه خود برای حاضران و بینندگان قطعه ای شاد به صورت زنده اجرا کرد.

استندآپ امیر مهدی ژوله بخش بعدی برنامه خندوانه بود. ژوله در قسمتی از استندآپ خود با شرکت کننده های خنداننده شو شوخی کرد.

در ادامه کلیپی درباره قولی که حامد همایون در خندوانه داده بود، پخش شد. در این کلیپ حامد همایون گفت: «قول داده بودیم 4 اجرا برای بچه های بی سرپرست یا بدسرپرست داشته باشیم اما چون در ماه رمضان کم کارتر هستیم، 5 اجرای پر انرژی داشتیم. درست است که در این اجراها بلیطی فروخته نشد اما انرژی که بچه ها دادند برایمان بسیار باارزش بود.»

سینا حجازی در این قسمت برنامه قطعه شاد و فانتزی «دیدی داری» را با همراهی مردم حاضر اجرا کرد.

میان برنامه ای در مورد یک سیرک بین المللی و گفتگو با هنرمندان ایرانی و خارجی آن بخش بعدی برنامه خندوانه را تشکیل می داد.

در این قسمت سینا حجازی گفت: یادم است زمانی که خندوانه تازه کار خود را آغاز کرده بود، بعضی ها برنامه و رامبد را نقد می کردند و اعتقاد داشتند، مجری باید رسمی برنامه را اجرا کند اما رامبد برایش مهم نبود که بقیه چه می گویند و هدفی داشت که آن را پیگیری کرد.» با این مقدمه او قطعه « بذار بگم» را اجرا کرد.

در پایان سه اجرای این خواننده، رامبد جوان هدیه‌ای به رسم یادبود به وی داد و یادی از صدرالدین حجازی پدر سینا کرد و درباره او گفت: «صدرالدین حجازی سالیان سال در سینما تئاتر و تلویزیون زحمت کشیده »

حجازی در مورد آلبوم جدید گفت: «در حال کار کردن روی آلبوم هستم و امیدوارم تا آخر امسال آماده شود.»

او همچنین در پاسخ به رامبد جوان در ارتباط با کنسرت بیان کرد: «بعید می دانم فعلا کنسرتی داشته باشم. تصمیم گرفتم بیشتر روی تولید کار تمرکز کنم. فکر می کنم اجرا در تهران به اندازه کافی داشتیم و الان بیشتر باید به شهرستان ها برویم اما تهیه کننده ها در شهرستان تا از همه چیز مطمئن نباشند، اقدامی نمی‌کنند و تهیه‌کننده‌های تهرانی نسبت به آن ها جسورترند. به این ترتیب در حق شنونده‌های شهرستانی اجحاف می شود.»

رامبد جوان در پایان گفت: «از همین جا اعلام می کنیم که امیدواریم برای شهرستان‌ها اجرای تئاتر، موسیقی و نمایش فیلم اتفاق بیفتد.»





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار