جگوار از کراس‌اوور جدید خود در سیزدهم جولای رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۴۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 22 June 2017
به گزارش تابناک : **دومین کراس‌اوور جگوار در اوایل سال 2018 به بازارهای دنیا عرضه می‌شود. جگوار امید زیادی به این خودرو دارد زیرا دیگر مدل کراس‌اوور این شرکت یعنی F-Pace در سال اول اول فروش خود، بیش از هر محصول جگوار دیگری فروش داشته است. به همین خاطر، جگوار با قیمت پایه زیر 40 هزار دلار، می‌تواند به رشد متعادل فروش جگوار کمک بسیاری کند و در بخش محصولات لوکس، سهم خود را نگه دارد.

**در حال حاضر این تصاویر تبلیغاتی، همه اطلاعاتی است که از طراحی خودرو داریم. جگوار می‌گوید که E-Pace از فناوری چهار چرخ محرک و چندین موتور بنزینی به همراه ویژگی‌های ایمنی جدید بهره می‌برد. جگوار قیمت 38600 دلار، یعنی 3500 دلار کمتر از F-Pace، را برای این خودرو اعلام کرده است. 

قیمت جگوار E-Pace اعلام شد

**مدل E-Pace کوچک‌تر از F-Pace خواهد بود و مدیر طراحی جگوار، یان کالوم می‌گوید که طرفداران جگوار خیالشان راحت باشد زیرا ترکیب محصولات اسپرت با قدرت و عملکرد جگوار باعث می‌شود که خودروی آنها بالاتر از محصولات دیگر این سگمنت بایستد. این خودرو از لحاظ انداره کمی شبیه به I-Pace است. مدل I-Pace کراس‌اوور تمام‌الکتریکی جگوار است که در نمایشگاه لس‌آنجلس سال قبل معرفی شده بود و گفته شده که اواسط سال 2018 به عنوان سومین خودروی کراس‌اوور جگوار تولید خواهد شد.

**اطلاعات کامل مربوط به E-Pace هم‌زمان با رونمایی رسمی آن در پنج‌شنبه سیزدهم جولای منتشر می‌شود.





منبع : خودرونویس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار