سه سارق سابقه دار و یک مالخر در کیش دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 12 June 2017
به گزارش تابناک : جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری سه سارق سابقه دار و یک مالخر در کیش خبر داد.

سرهنگ قاسم پوریایی روز دوشنبه در محل کلانتری کیش واقع در منطقه نوبنیاد در مورد جزئیات دستگیری سارقان اظهار کرد : با توجه به سرقت Stealing های متعدد در ماه های اخیر شامل دوچرخه ، موتور سیکلت ، پمپ آب و کپسول گاز موضوع در دستور کار پلیس Police قرار گرفت .
وی افزود : با اقدام اطلاعاتی ، انتظامی و همکاری کیشوندان و با همکاری نیروهای کلانتری های 11 و 12 سه سارق در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند.
وی گفت : 12 عدد کپسول گاز ، موتورهای شارژی، دوچرخه ،لاستیک ، پمپ آب و ژنراتور برق از سارقان دستگیر شده ،بدست آمده است .
سرهنگ پوریایی در خصوص این که مالخرهایی دراین ارتباط شناسایی شده اند اظهار کرد : مالخری که اقدام به خرید کپسول های گاز کرده بود شناسایی و فروشگاه فرد مورد نظر پلمب و از فعالیت وی جلوگیری و صاحب آن به مراجع قضایی معرفی شد .
این مقام نظامی در مورد آمار سرقت از ابتدای سال تا کنون اظهار کرد : با اقدامات صورت گرفته شاهد روند کاهشی هستیم که امیدواریم این موضوع تا پایان سال ادامه داشته باشد.
وی سارقان را معتاد Addicted و دارای سابقه متعدد سرقت در کیش عنوان کرد و گفت : علاوه بر برخورد قضایی ،این افراد از جزیره طرد خواهند شد .
سرهنگ پوریایی اضافه کرد : مشخصات این افراد ثبت و به مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه داده می شود تا از بازگشت دوباره آنها به جزیره کیش جلوگیری شود .
وی در مورد ارزش تقریبی اجناس مسروقه کشف شده نیز گفت : تا کنون برآورد دقیقی صورت نگرفته است ، در حال تحقیق بیشتر هستیم و ممکن است موارد دیگری از سرقت مشخص شود.
جانشین فرمانده انتظامی کیش گفت : تعدادی از صاحبان اجناس سرقتی مشخص شدند و کالاهای خود را تحویل گرفته اند که به مرور زمان سایر اجناس به صاحبان آنها بازگردانده خواهد شد .
سرهنگ پوریایی با بیان اینکه بیشتر سارقان معتادند و برای تامین مواد مصرفی دست به سرقت می زنند به کیشوندان توصیه کرد که از نگهداری پول ، طلا و اجناس گرانبها به مقدار زیاد در منازل خودداری و به صندوق امانات سپرده شود .
وی در خصوص بکار گیری نگهبان در مجتمع های مسکونی و شرکت ها اظهارکرد : صاحبان و ساکنان این مراکز برای نگهبانی از افراد آموزش دیده و قابل اعتماد شرکت های خدمات انتظامی که مورد نظارت پلیس است استفاده کنند .
جانشین فرمانده انتظامی کیش از شهروندان خواست تا موتورها و دوچرخه ها را به حال خود رها نکنند و به آنها قفل بزنند.
وی در پایان توصیه کرد که پارکینگ خانه ها ، مجتمع های مسکونی و شرکت ها مجهز به روشنایی برق شوند و شهروندان در صورت مشاهده افراد مظنون و مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند .





منبع : رکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار