رضا قاسمی در گفتگو با تابناک:
متخصص تغذیه و رژیم درمانی به دانش آموزان و دانشجویان توصیه کرد : در هنگام مطالعه از خوردن تنقلات مختلف پرهیز کرده چرا که داشتن یک تغذیه متعادل و مصرف غلات، سبزیجات، لبنیات، میوه جات و گوشت براساس تحقیقات صورت گرفته موجب کاهش اضطراب می شود.
کد خبر: ۴۳۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 04 June 2017
 رضا قاسمی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: خوردن صبحانه در ساعت اولیه صبح بر نشاط و فعالیت مغز موثر است، و افراد در ایام امتحانات از خوردن غذاهای آماده به منظور عدم اختلال در هضم، بپرهیزند.

وی با بیان اینکه پرخوری و خوردن مواد غذایی مختلف بدون فاصله درهمراه با اضطراب و بی خوابی حافظه را کند و فعالیت های فکری را مختل می کند، بیان کرد: خوردن خرما، کشمش، عسل،‌گردوو....همراه با انجام فعالیت های ورزشی منظم موجب افزایش آمادگی مغز برای انجام فعالیت های فکری می شود.
 
وی در ادامه گفت: آشامیدن آب و نوشیدنی های دیگر در هنگام صرف غذا موجب اختلال در هضم و ایجاد نفخ در فرد می شود، بنابراین افراد در این ایام مزاج خود را مرتب نگه دارند و از خوردن قهوه، چایی خیلی پررنگ خودداری کنند.

 متخصص تغذیه و رژیم درمانی تصریح کرد: فعالیت های ورزشی در طول هفته مخصوصا درایام امتحانات و استراحت در اوایل شب  به خواب آرام در شب کمک کرده و منجر به نشاط فرد در طول روز خواهد شد.

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار