پیکاپ تراک ها همانند مسابقات نسکار و باربیکیوهای آخر هفته جزئی از فرهنگ آمریکایی هستند. پیکاپ ها را می‌توان در حال کار سخت در سراسر دنیا دید اما با وارد شدن خودروسازانی چون مرسدس به این حوزه، به نظر می‌رسد دنیا آماده‌ی پذیرفتن پیکاپ‌ها به عنوان چیزی بیشتر از یک اسب کاری است. به همین دلیل Ford Transit Direct رندرهای جالبی از برخی خودروها در قالب پیکاپ‌هایی جالب را طراحی کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 30 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال این خودروهای چندکاره در آمریکا سرخط اخبار را معمولاً به خود اختصاص نمی‌دهند. پیکاپ ها همیشه در آمریکا محبوب بوده‌اند اما در دهه‌ی 90 میلادی تراک ها تنها به انجام کارهای سخت مجبور نبودند بلکه به عنوان خودروهای خانواده و گاها پرفورمنس مطرح شدند. هم‌اکنون پیکاپ هایی چون فورد F-150 دارای صندلی‌های راحت برای 5 نفر، آپشن های لوکس و برچسب قیمتی است که در برخی تریم ها به آسانی از 70 هزار دلار رد می‌شود.


اما برسیم به این رندرهای جالب! لوتوس الیزه به عنوان یک مینی تراک اسپورت کاملاً جذاب به نظر می‌رسد و لکسس LC نیز همینطور است. ایده‌ی طراحی یک پیکاپ از رولزرویس و لامبورگینی نیز بد نیست.


اما باید اذعان کرد پیکاپ بنتلی به واقعیت نزدیک‌تر است. پیکاپ فورد فوکوس RS در حقیقت شبیه نسخه‌ای کارخانه‌ای است اما اگر بخواهیم یک تراک را از بین این‌ها انتخاب کنیم جگوار اف پیس را انتخاب خواهیم کرد. محل بار کوچک به همراه میله‌های شیک کناری هم کاربرد خانوادگی و توانایی‌های یک پیکاپ تراک را برجسته کرده و ظاهر آن نیز کاملاً جذاب است.


خب نظر شما چیست؟ آیا خودروهای پیکاپ را دوست دارید؟






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار