مدیران و کارکنان این مرکز یرای ثبت حماسه شورانگیز و غرورآفرین مردم شریف ایران ، با آماده باش در دو روز منتهی به انتخابات و روز ۲۹ اردیبهشت موفق به ثبت تصاویر ناب حضور مردم در پای صندوق های رای شدند.
کد خبر: ۴۲۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 21 May 2017
 به گزارش تابناک کیش؛ مدیران و کارکنان این مرکز یرای ثبت حماسه شورانگیز و غرورآفرین مردم شریف ایران ، با آماده باش در دو روز منتهی به انتخابات و روز ۲۹ اردیبهشت موفق به ثبت تصاویر ناب حضور مردم در پای صندوق های رای شدند.  

صدا و سیمای مرکز کیش با حداقل امکانات و تجهیزات برای انجام مأموریت خود دو واحد سیار تلویزیونی ، یک واحد سیار رادیویی ، یکدستگاه SNG ، یک دستگاه مایکروویو ، سه گروه تولید تلویزیونی ، دو گروه گزارشگر تلویزیونی ، دو گروه گزارشگر رادیویی ،  ۴ گروه خبری و ... را بکار گرفت که حاصل آن حجم گسترده برنامه‌های تولیدی و زنده در رادیو و تلویزیون کیش و ارتباطات متعدد با شبکه های سراسری و مراکز استان ها بود .
۹۶۰ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی با عنوان حماسه حضور  ، ۳۶ ارتباط زنده  با مراکز استان ها و شبکه های سراسری جمعا" به مدت ۱۵۲ دقیقه ،  ۳۲ ارتباط زنده با گزارشگران مستقر در شعبات اخذ رای جمعا" به مدت ۲۰۰ دقیقه  و ... را می توان بخشی از عملکرد رادیو کیش در روز انتخابات خواند .همچنین ۹۱۰ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی با عنوان تجلی حضور ،۱۲ ارتباط زنده تصویری در قاب تصاویر شبکه ها به مدت ۳۲۰ دقیقه ، ۱۲ ارتباط زنده به صورت گزارشی از شعب اخذ رای در شبکه های سراسری و مراکز استان ها به مدت ۱۴۵ دقیقه ، ۲۰ ارتباط زنده با گزارشگران مستقر در شعب اخذ رای به مدت ۱۰۰ دقیقه و ...   بخشی از عملکرد سیمای کیش بوده است . واحد خبر مرکز نیز با پخش خبر در ۴ بخش خبری سیما و ۷ بخش خبری صدا  و ۳  ارتباط زنده تصویری  با شبکه خبر به مدت ۱۲ دقیقه در کنار سایر واحد ها نقش موثری در پوشش اخبار انتخابات در جزیره کیش داشته است .
همچنین شبکه‌های رادیوکیش با استفاده از ظرفیت رادیو نما توانست حضور گسترده مردم را به تصویر بکشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار