مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت ۳ دانش آموزی را تقویت روحیه جهادی و خودسازی دانش آموزان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان سرهنگ محمد رسول اکبری مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، با اشاره به تدارک ویژه برنامه هایی برای اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان  گفت: در این ایام سعی می شود دانش آموزان را در اجرای برنامه های جهادی شرکت داد.
 
وی از برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی در استان خبر داد و ابراز کرد: امسال این اردوها در قالب 40 هزار نفر روز با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار خواهد شد.
 
به گفته مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، این اردوها پس از ماه مبارک رمضان با حضور پرشور دانش آموزان مانند سال های گذشته در استان برگزار می شود.
 
سرهنگ اکبری، هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی را تقویت روحیه جهادی و خودسازی دانش آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: روحیه کمک کردن دانش آموزان در این اردوها تقویت می شود.
 
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در قالب چند گروه جهادی اقدام به رنگ ‌آمیزی و زیباسازی مدارس سطح شهرستان و روستاهای مناطق محروم می کنند.
 
اکبری، همچنین از اجرای طرح ولایت دانش آموزی با حضور 410 نفر از دانش آموزان خبر داد که در قالب آن دانش آموزانی که تمایل دارند فرماندهی پایگاه های مقاومت بسیج مدارس 
را بر عهده بگیرند آموزش های لازم را فرا می بینند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، یادآور شد: دانش آموزان در این طرح دوره های تخصصی آموزشی و بازتوانی را فرامی گیرند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار