هنوز به درستی مشخص نیست چرا استقلال با وجود نیازی که به هافبک خود داشت او را در اختیار تیم جوانان قرار داد. این در شرایطی است که هر دو رویداد جنبه ملی دارد.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 14 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از مهر در حالی که فشار خاصی از سوی فدراسیون و امیر حسین پیروانی سرمربی تیم جوانان ایران برای پیوستن نورافکن به اردوی تیم ملی وجود نداشت و حرف‌ها در حد گلایه بود و خیلی ها هم بابت دیدار با العین امارات به استقلال حق می دادند، باشگاه استقلال با دو روز تاخیر هافبک دفاعی خودش را به تیم جوانان سپرد آن هم در حالی که وضعیت جابر انصاری و امید ابراهیمی برای دیدار با العین امارات مشخص نیست.

یاران برادران عبدالرحمان حریف ضعیفی نیستند و استقلال قاعدتا باید از همه نیروی ممکن خود برای دیدار با این تیم استفاده می کرد اما با این وجود می بینیم که امید نورافکن را علیرغم اعلام قبلی سرمربی استقلال مبنی بر اینکه در این دیدار بین المللی به این بازیکن نیاز دارند و او را به تیم جوانان نمی دهند، به تیم امید دادند. 

برخی در این رابطه عنوان می کنند در پس این ماجرا فشارهای امید نورافکن که دوست داشت و حق داشت که در جام جهانی دیده شود وجود دارد و استقلال هم به شرط تمدید قرارداد او را به تیم جوانان داده است. البته این موضوع رسمی و تایید شده نیست. 

فرستان نورافکن به تیم جوانان در روزهایی که استقلال به این بازیکن نیاز داشت ابهاماتی را ایجاد کرده است که طبیعتا علیرضا منصوریان به عنوان نفر اول کادر فنی آبی پوشان می تواند دلایل این تصمیم را اعلام کند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار