مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
نویسنده ی حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه این روزها کار زندگینامه داستانی یکی از شهدای کارگر و روستایی کرمانشاه را انجام می دهم،گفت : شخصیت داستانی این زندگینامه، مردی روستایی و باغیرت که در زمان جنگ با پدر و مادر ، همسر و فرزند و دو برادرش به شهادت می رسند .
کد خبر: ۴۲۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 13 May 2017
مهناز فتاحی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: او یکی از مردان باغیرت روستای* ارکوازی * شهرستان اسلام آباد غرب است، هم چنین مجموعه ای با * عنوان دوستان عجیب پیامبر* پیامبر نوشته ام که قرار است به زودی چاپ شود.

وی در ادامه تصریح کرد:  به امید خدا مشغول نوشتن خاطرات خودم از دوران جنگ هستم  آن هم از نگاه یک کودک  که از زمان شروع جنگ به صورت غیر رسمی جنگ را حس و تجربه می کند.

نویسنده حوزه ی دفاع مقدس تصریح کرد:  اگر موضوعات وسوژه های خوبی سر راهم قرار بگیرند حتما به آن ها توجه خواهم کرد ،آنچه وظیفه ی من به عنوان یک زن نویسنده ی کرمانشاهی است، که ارزش های دفاع مقدس فداکاری ها و شهامت مردان و زنان کرد را به نسل امروز معرفی کنم.

فتاحی با بیان اینکه انتظار من از مردم و مسئولان این است که از ادبیات شهر و دیارشان حمایت کنند، افزود: اگر این تاریخ و ماجراها به درستی به مردم معرفی شود قطعا تاثیرات مثبت آن را در جامعه حس خواهند کرد.این نویسنده ی کرمانشاهی خاطرنشان کرد:حق این مردم و خصوصا جوانان این است که با نمونه های ماندگار دفاع مقدس آشنا شوند و این ارزشها به نسل جوان معرفی شود .

 وی با اشاره به احساس خود در هنگام رونمایی کتاب* پناهگاه بی پناه*، اظهارداشت:  حسی از غم و شادی بود  انگار به صدای کودکانی که مرا صدا کرده و ازمن خواسته بودند ماجرایشان را ثبت کنم جواب داده بودم .

مهناز فتاحی ادامه داد:  حس می کردم بار سنگینی از دوشم برداشته شده است از دیدن راویان کارم گریه ام گرفته بود بعداز بیست و نه سال انگار شهدای پناهگاه با لبخند با من برخورد می کردند .

او در پایان گفت: برخورد مردم ومسوولان هم تا این جای کار خوب بوده، که کار تازه  در این حوزه به جامعه معرفی شده، است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار