ملی پوش کرمانشاهی وزن 68- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان، گفت: بانوان کاراته کا کشورمان جزو بهترین های آسیا هستند و این را در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ثابت می کنند.
کد خبر: ۴۲۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،بهنوش نجفی، اظهار کرد: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی محک بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی ملی پوشان ایران است و مطمئنم می توانیم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی ملی پوشان کاراته ایران از آمادگی خوبی برخوردار و در شرایط مناسبی به سر می برند و اگر در مسابقات اسیر بدشانسی و مسائلی نظیر ناداوری نشویم به طور قطع دست پر به کشور باز می گردیم.

نجفی همچنین با ابراز رضایت از آمادگی خود، اظهار داشت: از اسفند ماه سال قبل به صورت مستمر در اردوهای تیم ملی حضور داشته ام و به سطح قابل قبولی از آمادگی دست یافته ام.

ملی پوش کرمانشاهی تیم کاراته بانوان افزود: برای کسب مدال و جبران ناکامی مسابقات لیگ جهانی انگیزه زیادی دارم که امیدوارم با انجام نمایشی عالی، صاحب مدال شوم.

وی در عین حال بر قدرتمند بودن رقبا نیز اذعان داشت و افزود: نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت چرا که تیم های حاضر با بهترین نفرات خود در رقابت های همبستگی کشورهای 
اسلامی حضور پیدا می کنند.

نجفی ادامه داد: همه رقبا سخت و قابل احترام هستند اما فکر می کنم مقابل کاراته کاهای عربستان، سوریه و اندونزی کار سخت تری داشته باشم.

وی در پایان وضعیت محدثه آقایی دیگر ملی پوش کرمانشاهی عضو تیم ملی را نیز مطلوب 
ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم هر دو نماینده شایسته ای برای جامعه کاراته استان باشیم.

چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در رشته های مختلف از 22 تا 31 اردیبهشت به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار