شهردار منطقه ۲۰ از آغاز عملیات اجرایی طرح جداره سازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با محوریت نمایش هویت تاریخی و مذهبی این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۴۱۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 03 May 2017
سید احمد صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: به منظور بهسازی سیما و منظر شهری، طرح جداره سازی نماهای شرقی و غربی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع در ضلع شمال این حرم شریف از اصلی ترین و قدیمی ترین مسیر دسترسی زائران است، افزود: با توجه به قدمت ۶ هزار ساله شهرری و وجود امامزادگان واجب التعظیم، طرح جداره سازی خیابان حرم با رویکرد حفظ هویت ایرانی و اسلامی و نمایش هویت تاریخی و مذهبی منطقه ۲۰ طراحی شده و اجرا می شود.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه بیشترین حضور و تردد زائران از خیابان حرم انجام می شود، یادآور شد: میانگین تردد زائران از این خیابان در ایام عادی سال، سیصد هزار نفر در ماه است که در مناسبت های مختلف سال نظیرایام نوروز، اعیاد مذهبی، راهپیمایی ها و مراسم مذهبی این میزان افزایش چشمگیری دارد.

صفوی گفت: ارائه خدمات شهری مناسب یکی از اهداف مهم شهرداری منطقه ۲۰ تهران است که از مهمترین این خدمات محافظت از هویت تاریخی و مذهبی شهر است که با جدیت در شهرداری توسط همکاران بنده پیگیری می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار