نمایندگی‌های ب‌ام‌و در ایالات‌متحده به دلیل تقاضای بالا برای سری 5 جدید درخواست دریافت مدل‌های بیشتری کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 02 May 2017

به گزارش تابناک : طبق گفته‌های یکی از مدیران ارشد ب‌ام‌و در آمریکا، علیرغم اینکه حدود 2 هزار پیش سفارش مشتری ثبت شده بود، تنها 200 دستگاه از سری 5 جدید در این هفته به فروش نرفته است.


این مدیر ارشد گفته است:

خب این یک موضوع نادر است. آیا واقعاً انتظار این بود که تعداد خودروهای فروش نرفته این‌قدر کم باشند؟ من این‌گونه فکر نمی‌کنم اما این جریان یکی از بهترین مشکلاتی است که می‌توان داشت.


معاون اجرایی شرکت سونیک اتوموتیو که 15 فروشگاه ب‌ام‌و در آمریکا را اداره می‌کند گفته که تنها به اندازه‌ی 15 روز ذخیره‌ی سری 5 جدید دارند و نیازمند تعداد خودروی بیشتری برای فروش هستند.


طبق گفته‌های اتوموتیونیوز، برخی از اعضای فروم های خودرویی درباره‌ی کمبود سری 5 جدید در نمایندگی‌ها با مدیران ب‌ام‌و بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. این برند باواریایی نیز گفته که شرایط را زیر نظر دارد اما از عرضه‌ی بیش از حد این خودرو به نمایندگی‌ها نیز جلوگیری می‌کند. در صورت وقوع چنین امری، مشوق‌ها و تخفیف‌های زیادی برای فروش مدل‌ها باید اعمال شود.


برخی نمایندگی‌های ب‌ام‌و به دنبال خلاص شدن هر چه زودتر از دست نسل قبلی سری 5 هستند. در ماه ژانویه متوسط تخفیف‌های ارائه شده به 11005 دلار رسید اما در ماه مارس این میزان به 6248 دلار کاهش یافت.



منبع : پدال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار