يک درايو بازيابي (recovery) مي‌تواند در رفع ايرادات کامپيوتر شما موثر باشد، حتي اگر سيستم بالا نيايد. براي ساخت آن، تمام چيزي که نياز داريد يک درايو USB است. دقت نماييد که با انجام اين کار تمامي اطلاعات موجود در حافظه درايو USB شما از بين خواهد رفت و براي انجام عمليات به حافظه‌اي با ظرفيت حداقل 8GB احتياج داريد.
کد خبر: ۴۱۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 01 May 2017
به گزارش تابناک : از بخش نوار وظيفه، عبارت Create a recovery drive را جستجو کرده و آن را انتخاب نماييد. در اين لحظه ممکن است از شما درباره وارد کردن رمزعبور مدير سيستم پرسش شود و بايد انتخاب خود را تاييد نماييد.

1زماني که ابزار مورد نظر باز شد، مطمين شويد که گزينه Back up system files to the recovery drive انتخاب شده‌باشد و پس از آن Next را بزنيد.

3درايو USB خود را به سيستم متصل کنيد، آن را انتخاب نموده و پس از Next، دکمه Create را بزنيد. برخي از فايل‌هاي مورد نيازي که براي درايو ريکاوري لازم است، کپي مي‌شوند. بنابراين تا تکميل آن صبر کنيد.

5پس از انجام شدن آن، ممکن است لينکي با عنوان Delete the recovery partition from your PC در صفحه نهايي نشان داده‌ شود. اگر مي‌خواهيد فضاي درايو کامپيوتر خود را آزاد نماييد، لينک را انتخاب کرده و Delete را بزنيد. در غير اين صورت، Finish را انتخاب کنيد.



منبع : آی تی رسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار