فرماندار ابهر گفت: اولین ملاک افرادی که قصد احداث کارخانه در منطقه ای را دارند وجود مرکز علمی قوی است تا نیروی انسانی متخصص تولید کند و در یک نگاه علم در خدمت ثروت باشد.
کد خبر: ۴۱۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 01 May 2017
به گزارش تابناک : علی حیدری روز دوشنبه در مراسم جشن ستارگان علمی ابهر، اظهار کرد: در تمام دنیا دانش آموزان ممتاز نظام اداری و پژوهشی را در اختیار می گیرند و یا اقدام به کارآفرینی می کنند.
وی با اشاره به وجود مدیران قوی در ابهر، یادآور شد: ابهر از شهرستان های باسواد و با فرهنگ کشور تلقی می شود و با وجود مراکز علمی و دانشگاه های خوب توانسته نیروی انسانی خوبی تربیت کند.
فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: در زمان حاضر موضوع نگاه به آینده و آینده پژوهی از وجود نخبگان سرچشمه می گیرد.
حیدری خاطرنشان کرد: زمانی آرزوی والدین داشتن سواد خواندن و نوشتن فرزندشان بود ولی به لطف نظام جمهوری اسلامی امروز والدین وقت بسیاری صرف می کنند تا فرزندشان به رتبه های عالی علمی دست یابند.
وی افزود: ناراحتی دشمنان از کشور ایران علاوه بر وجود ثروت بسیار در کشور، وجود نخبگان است که‌ هیچ گاه تصور نمی کردند به تکنولوژی و علم دست یابیم به طوری که‌ در تولید علم از بسیاری کشورهای پیشرفته جلوتر باشیم.
فرماندار ابهر با اشاره به روز پاسدار و آرامش امروز کشور ابراز کرد: این آرامش به دلیل رشادت ها و جانفشانی جوانان کشور در مقاطع مختلف است.


منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار