اندکی پس از اعلام به‌روزرسانی‌های تویوتا یاریس در بریتانیا و اروپا، جزئیات قیمتی این خودرو در بازار آمریکا نیز مشخص شده است.
کد خبر: ۴۱۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 30 April 2017

به گزارش تابناک : همان‌گونه که فوراً متوجه می‌شوید، یاریس جدید کاملاً مدرن‌تر از نسخه‌ی قبلی به نظر آمده و ظاهر آن اصلاحات فراوانی داشته است. در میان واضح‌ترین این تغییرات می‌توان به جلوپنجره‌ی دینامیک‌تر با جزئیات کرومی و چراغ‌های جلو و عقب متفاوت اشاره کرد.


یاریس 2018 در بریتانیا با سه پیشرانه‌ی متفاوت 1 و 1.5 لیتری مرسوم و 1.5 لیتری هیبریدی عرضه می‌شود. عجیب آنکه هنوز مشخص نشده کدام‌یک از این پیشرانه در دسترس مصرف‌کننده‌های آمریکایی خواهد بود.


با این وجود، ما می‌دانیم که مدل پایه‌ی یاریس از نوع سه درب و تریم L خواهد بود و بهای آغازین آن 15635 دلار (با گیربکس دستی) خواهد بود. مدل‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک بهای 16385 دلاری خواهند داشت. تریم LE سه درب بهای آغازین 17285 دلاری داشته و مدل پنج درب با قیمت 17660 دلار در دسترس است.


و بالاخره به تریم SE می‌رسیم که دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی بوده و بهای مدل سه درب با گیربکس دستی از 18260 دلار آغاز می‌شود. مدل پنج درب اتوماتیک نیز برچسب قیمتی 19060 دلاری خورده است.



منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار