سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: از فدراسیون تقاضا دارم با توجه به حساسیت موجود، در بازی های پلی آف نظارت و دقت بیشتری داشته باشند تا بازی ها با کمترین تنش برگزار شود.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 29 April 2017

به گزارش تابناک : هماد سامری شامگاه گذشته پس از برد تیمش مقابل شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من هیچوقت در مورد داور و نحوه قصاوت داورها صحبت نکرده ام اما ما حدود ۳۰ بازی تا الان انجام دادیم اما امروز به یک باره در کوبل داوری آن هم در بازی پلی آف داوری می آید که من تاکنون او را ندیده ام. 

وی افزود: از ابتدای بازی امروز شاهد نوع متفاوتی از مدیریت بازی بودیم، تمام بازیکنان تیم کاشان با داور صحبت می کردند و یا اعتراضشان را می گفتند و هیچ اتفاقی نمی افتاد اما در عین حال وقتی بازیکن ما کوچکترین صحبتی را از روی نیمکت انجام می دهد به سخت ترین شکل ممکن با او برخورد می شود و این شیوه در تمام طول بازی به کرات اتفاق افتاد. 

سامری تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی حساسیتی ندارد، شاید اگر در این بازی یکی از تیم ما و یکی هم از تیم کاشان داوری می کرد حساسیت کمتر بود تا این اتفاقاتی که در این بازی رقم خورد، پیش نمی آمد. 

وی یادآور شد: دو تیم آن چنان حساسیتی در این بازی نداشتند و تمام حساسیت از سوی کوبل داوری به بازی وارد می شد، وقتی یک اوت ساده اشتباه زده می شود، وقتی به بازیکن من ناسزا گفته می شود آنکه فول فنی دریافت می کند بازیکنی است که به او ناسزا گفته شده و بروز این اتفاقات عجیب به موضوع مدیریت بازی از سوی داور در بازی امروز مرتبط بود. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: معلوم نبود با این نحوه ازمدیریت بازی اگر دیدار میان دو تیم نزدیکتر و حساستر بود، چه اتفاقی رخ می داد. 

سامری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بازی امروز تیمش مقابل شهرداری کاشان افزود: بازی دوم پلی آف ما و شهرداری کاشان نسبت به بازی اولمان به خصوص در نیمه دوم برای ما خوب بود زیرا توانستیم تفکراتمان را به انجام برسانیم و از این بابت راضی هستم. 

سامری اظهار کرد: به هر حال در بازیهای حذفی و در مرحله پلی آف، همیشه تیمها با تمام توان و انگیزه شان بازی می کنند و با مرحله گروهی تفاوت دارد، بهر هر حال بازی امروز همانی بود که می خواستیم. 

در دومین بازی مرحله پلی آف عصر روز گذشته تیمهای بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری کاشان در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با کسب نتیجه ۷۸ بر ۶۴ به سود نفتی ها خاتمه یافت. 

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ به سود نفتی ها خاتمه یافت اما دو تیم در کوارتر دوم با به نتیجه برابر ۱۹ دست یافتند، کوارتر سوم و چهارم نیز به سود نفتی ها و با کسب امتیازات به ترتیب ۲۰ بر ۱۴ و ۲۰ بر ۱۹ به اتمام رسید. 

در این دیدار هماد سامری و محمد حسن زاده سرمربی و کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان دیسکالیفه (اخراج) شدند. نجفی تنها بازیکن پنج فوله از تیم شهرداری کاشان در این دیدار بود.



منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار