چندی پیش تصاویری از نسل جدید مزراتی گیبلی در جاده‌های برفی سوئد منتشر شد. این سدان بسیار عصبانی پوشش‌های زیادی را روی بخش‌های جلویی و عقبی خود بکار برده بود اما اطلاعات چندانی از آن تصاویر به دست نیامد. به تازگی تصاویری نزدیک‌تر و واضح‌تر از این خودرو منتشر شده است.
کد خبر: ۴۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک : این تصاویر در محدوده‌ی تأسیسات تأمین‌کننده‌ی مزراتی در آلمان به دست آمده و در کل نتیجه‌گیری ما این است که باید شاهد بازطراحی کوچک در چراغ‌های جلو و تغییراتی در جلوپنجره و نمای جلو باشیم. همچنین از پشت پوشش‌های استتاری می‌توان توری زنبوری شکل و ستون‌های روی جلوپنجره را دید که تسلط بیشتری روی این بخش ‌دارند.

maserati-ghibli-spy-4
بی‌شک بخش عقب خودرو نیز زیر تیغ جراحی خواهد رفت. نگاهی سریع به این بخش نشان می‌دهد که تریم جدیدی بین خروجی‌های اگزوز بکار برده خواهد شد و شاید نوعی دیفیوزر در آن بخش قرار بگیرد. همچنین پوشش‌هایی بالای پلاک چسبانده شده که ایجاد تغییرات و تریم اضافی را پیشنهاد می‌کنند.

maserati-ghibli-spy-2
از آنجایی که قوای محرکه‌ی این خودرو به تازگی و برای مدل 2017 به‌روز شده بنابراین احتمال افزایش قدرت دوباره کم است. مدل پایه‌ی گیبلی از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری بای توربو با قدرت 350 اسب بخاری سود می‌برد درحالی‌که همین پیشرانه در مدل‌های S و چهارچرخ محرک Q4 قدرت 404 اسبی دارد. از تغییرات کابین این خودرو نیز می‌توان به بهبود تریم و برخی به‌روزرسانی‌های اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.


انتظار می‌رود مزراتی گیبلی فیس لیفت جدید سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.



منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار