هافبک تکنیکی آرسنال در خصوص تمدید قرارداد خود با این باشگاه اظهار داشت: خیلی مهم است که یک فوتبالیست از آینده مربی خود باخبر باشد.
کد خبر: ۴۰۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 09 April 2017
به گزارش تابناک : اوضاع در آرسنال آرام نبوده و هیچ چیز در خصوص آینده این باشگاه مشخص نیست. آیا ونگر پس از 21 سال، توپچی‌ها را رها می‌کند یا سوالی دیگر که سرنوشت اوزیل، سانچس، چمبرلن و دیگر بازیکنان چگونه رقم می‌خورد!؟

تمام این سوال‌ها پاسخ‌های مبهمی داشته و باید تا انتهای فصل صبر کرد. شاید قرارگیری آرسنال در جمع 4 تیم برتر، همه حدس و گمان‌ها را تغییر دهد.

مسعود اوزیل که تا تابستان آینده قرارداد دارد‌ در خصوص آینده خود مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه «دیلی‌میل» انجام داد.

ستاره آلمانی اظهار داشت: مهم است که یک فوتبالیست از آینده مربی خود باخبر باشد. در دوران بازیگری‌ام کنار باشگاه به مربی بسیار توجه کرده و برایم اهمیت داشته است. یک مربی با اعتماد به تو می‌تواند باعث پیشرفتت شود، به همین دلیل از مادرید به دلیل آرسن ونگر راهی آرسنال شدم. ما هنوز هم بسیار خوب همدیگر را درک می‌کنیم.

اوزیل تصریح کرد: ونگر یک مربی فوق‌العاده بوده و به من نیز اعتماد دارد. او بیش از 20 سال در این تیم موفق بوده و همواره آنها را راهی لیگ قهرمانان کرده است. او آرسنال را به تیمی بزرگ بدل ساخته و سزاوار احترام است.

هافبک توپچی‌ها معتقد بوده که آرسنال در سال‌های آتی می‌تواند قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شود اما باید ترکیب خود را قدرتمندتر کند.

وی گفت: باشگاه به قدرت بیشتری نیازمند بوده که وابسته به نظر مربی است. او و باشگاه باید تصمیم‌ها را عملی کنند. وقتی تو به ترکیب نگاه می‌کنی اصلا مثل ترکیب رئال‌مادرید یا بایرن‌مونیخ نیست. در لیگ قهرمانان مخصوصا مقابل تیم‌های بزرگ این ترکیب کافی نبوده و آنها قدرت بیشتری خواهند داشت.

آرسنال با 54 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته و با 2 بازی کمتر، 7 امتیاز با سیتی فاصله دارد. با اینکه قرمزهای لندنی کار سختی برای قرارگیری در جمع 4 تیم برتر خواهند داشت اما اوزیل معتقد بوده که قرار نگرفتن در این جمع تاثیری در قرارداد وی ندارد.

مسعود اوزیل اضافه کرد: هنوز در مورد تمدید فکر نکرده‌ام. تیم یک هدف داشته که برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش کند. در تابستان زمان کافی موجود بوده تا برای آینده تصمیم‌گیری کنیم. من در این باشگاه و شهر خوشحالم. ارتباط خوبی برقرار کرده و دوست دارم اینجا زندگی کنم اما اکنون نمی‌توانم در مورد آینده سخن بگویم. در تابستان مطمئنا با شما صحبت خواهم کرد.




منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار