محمود احمدی‌نژاد با تصمیمی زیرکانه، زمان شلوغی بازار تهران را برای حضور در آن انتخاب کرده است.
کد خبر: ۳۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 09 March 2017
به گزارش تابناک : حضور رئيس جمهور سابق در خيابان ١٥ خرداد و سبزه میدان، "سرزده" و هدف از آن "اطلاع از وضعيت بازار تهران" عنوان شده است.

فارغ از بی‌معنا بودن و موضوعیت نداشتن "بازدید سرزده" و "اطلاع از وضعیت بازار" توسط احمدی نژاد که در حال حاضر مسئولیت اجرایی ندارد، آنچه قابل تامل است اینکه روال این بازدید تفاوتی با برنامه‌های پیشین احمدی‌نژاد نداشت. مانند برنامه های مشابه قبلی، تعدادی از نزدیکان احمدی نژاد از جمله حمید بقايی، عبدالرضا شيخ‌الاسلامی، علی اکبر جوانفكر و مرتضی تمدن او را همراهی کردند.

انتخاب زمان این بازدید از آن جهت زیرکانه است که بازار تهران در ايام منتهی به عيد نوروز، به طور طبیعی شلوغ و پرتردد است. در این شرایط، جمعیت حاضر در بازار، عملا به نام جمعیت استقبال کننده از او معرفی می شوند! طبیعی است که اگر هر بازیگر و هر ورزشکار شناخته شده ای هم در این زمان به بازار تهران مراجعه کنند همین استقبال از او خواهد شد و چه بسا درخواست های بیشتری برای سلفی گرفتن و ... هم از او شود. 

شرایط این روزهای بازار تهران طوری است که حتی عباس جدیدی هم می تواند با حضور در آن، جمعیت حاضر در بازار را استقبال کنندگان از خود معرفی کنند.



منبع : صراط
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار