مدیر کل استاندارد استان البرز اعلام کرد
تجهیزات شهربازی ابن سینا از جمله قطار کودک، استخر توپ، ترامپولین، قایق کودک، ماشین رالی و قلعه بادی فاقد مجوز بهره برداری از استاندارد بوده و برابر قوانین و مقررات توقیف شده است.
کد خبر: ۳۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸ 18 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: فتانه شکرالهی مدیر کل استاندار البرز در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد که با توجه به بازرسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و نتیجه گزارش‌های شرکت بازرسی مبنی بر عدم انطباق تجهیزات بازی مستقر در مجموعه شهربازی نظرآباد، این شهربازی بسته شد.
وی ادامه داد: تجهیزات بازی مستقر در این مجموعه فاقد مجوز بهره‌برداری از اداره کل استاندارد بوده و برابر قوانین و مقررات نسبت به بسته‌شدن آنها اقدام شده است.
این مسئول ادامه داد: هرگونه بهره‌برداری از تجهیزات بازی در شهربازی‌ها منوط به دریافت مجوزهای لازم از اداره کل استاندارد است و تخطی از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، اقدامات حقوقی را در پی خواهد داشت.
حال تنها 22 روز پس از این افشاگری، روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز اعلام کرد که شهر بازی ابن سینا نیز به دلیل عدم استاندارد تجهیزات پلمپ شد .
در این گزارش آمده است: تجهیزات بازی مستقر در این مجموعه از جمله قطار کودک، استخر توپ، ترامپولین، قایق کودک، ماشین رالی و قلعه بادی فاقد مجوز بهره برداری از اداره کل استاندارد بوده و برابر قوانین و مقررات توقیف شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
كدام شهربازي؟ شهر به اين بزرگي يك شهر بازي درست براي كودكان هم ندارد چه برسد به وسايل مدرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار