معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای نخستین بار در کشور هتل کروز در جزیره کیش راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 14 May 2015


محمد محب خدایی از ورود یک گروه سرمایه گذار عمانی در زمینه هتلداری به جزیره کیش خبر داد و گفت: این سرمایه گذاران خواستار سرمایه گذاری در زمینه هتلداری در این جزیره هستند.

به گفته محمد محب خدایی آن‌ها قصد دارند یک کشتی کروز ۲۵۰ اتاقه را وارد آبهای کیش کنند.

وی اظهار داشت: با پهلو دهی و استقرار این کشتی در ساحل جزیره از این کشتی به عنوان یک هتل لوکس پنج ستاره بهره برداری خواهد شد.



محب خدایی خاطرنشان کرد: ظرفیت ورود چنین شناوری برای تبدیل به هتل در جزیره کیش وجود دارد و طرح آن‌ها مورد موافقت قرار گرفت.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تا کنون چندین جلسه با این سرمایه گذاران عمانی در خصوص هتل کروز برگزار شده است.

خدایی درباره زمان ورود این کروز برای تبدیل شدن به هتل گفت: به زودی شاهد افتتاح این هتل کروز در کیش خواهیم بود.

وی افزود: در صورت راه اندازی این هتل بدون شک گردشگری دریایی در جزیره کیش بیش از پیش رونق خواهد گرفت و پیش بینی می‌شود استقبال گردشگران داخلی و خارجی از خدمات گردشگری و اقامتی این هتل چشمگیر باشد.

محب خدایی یادآور شد: این هتل کروز علاوه بر ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی به گردشگران به یک المان گردشگری دریایی در جزیره تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: این هتل کروز برای گردشگرانی که از خدمات اقامتی آن استفاده نکنند نیز جذاب خواهد بود.

وی بر لزوم گسترش امکانات گردشگری دریای در جزیره کیش به عنوان طرح نمونه گردشگری کشور تاکید کرد و گفت: از مهم‌ترین اهداف سازمان منطقه آزاد کیش توسعه گردشگری است که تمام تلاش‌ها برای تحقق آن انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار