یک مسئول سازمان میراث فرهنگی:
مدیرکل زیرساخت ها و مناطق نمونه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برخی شهرداران از وجود قوانین تسهیل گر بی اطلاع هستند که این موضوع سبب بروز مشکل برای سرمایه گذاران بخش گردشگری شده است.
کد خبر: ۳۴۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 19 December 2016
به گزارش تابناک کیش، جلال تاجیک روز یکشنبه در همایش شهر ایده آل در نشست تخصصی گردشگری اظهار کرد: آگاهی شهرداران ، دهیاران و بخشداران از قوانین تسهیل کننده به عنوان موتور محرکه توسعه می تواند زمینه عمران را در کشور فراهم کند.
وی گفت : نبود آگاهی ها ممکن است به درخواست های خارج از چارچوب منتهی شود.
مدیرکل زیرساخت ها و مناطق نمونه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: این موضوع فعالیت سرمایه گذاران در انجام طرح های گردشگری را کاهش داده است و زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می کند.
تاجیک خاطر نشان کرد : به همین دلیل سعی در رو به رو کردن مسئولان و شهرداران و سرمایه گذاران با یکدیگر برای کاستن از مشکلات داریم و نشست گردشگری در هفتمین همایش شهر ایده آل نیز به همین مناسبت برگزار شده است .
به گزارش ایرنا ،وی موضوع دیگر را نیاز کشور به سرمایه گذاری بخش خصوصی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری دانست و افزود : احصاء فرصت های سرمایه گذاری در طول 10 سال گذشته توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت می گرفت و امسال برای نخستین بار میراث فرهنگی یک هزار و 200 مکاتبه با شهرداری های کل کشور جهت معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرها انجام داده است.
تاجیک گفت: شهرداری ها نیز می توانند با مشارکت شرکت شهر ایده آل، پایگاه اینترنتی 2 زبانه برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری خود ایجاد کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار