دروازه بان تیم فوتبال صبا قم گفت: همیشه رفتار خوبی با تماشاگران داشته ام اما هواداران استقلال لطف کردند و 120 دقیقه به من فحش دادند.
کد خبر: ۳۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، حامد لک پس از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوب و پرفشاری بود. ما به دنبال پنالتی نبودیم. همه چیز براساس اتفاقات فوتبال پیش رفت. حتی می توانستیم در آخرین لحظات به گل برسیم. 

دروازه بان صبا ادامه داد: برای راهیابی به مرحله بعدی مقابل استقلال قرار گرفتیم. فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست دادیم. کسب سهمیه آسیا در این رقابت ها نسبت به لیگ آسان تر است.

وی درباره اعتقاد مدیرعامل استقلال مبنی بر این که حامد لک در این بازی رفتار خوبی نداشته، تصریح کرد: نظر افتخاری قابل احترام است. همیشه با تماشاگران خوب هستم اما آن ها بیش از حد به من لطف داشتند. به هر حال همین که از این بازی سالم بیرون آمدم، سجده شکر انجام دادم. 

لک ادامه داد: 120 دقیقه از هواداران استقلال فحش خوردم اگر شما باشید چه عکس العملی نشان می دهید. 

وی درباره عملکرد ضعیف خودش و مهدی رحمتی در ضربات پنالتی تصریح کرد: نمی خواهم درباره رحمتی صحبت کنم شاید او هم تمرکز نداشت. یک پنالتی گرفت اما نسبت به وی بدشانس بودم. 

دروازه بان صبا در مورد پیشنهاد خود از لیگ سوئد گفت: یکی از تیم های لیگ سوئد به من پیشنهاد داده است. مدیر برنامه هایم پیگیر مسائل مالی و امکاناتی این پیشنهاد است. فعلا نمی توانم اسم این تیم را رسانه ای کنم.

وی افزود: تیمی که به من پیشنهاد  داده، در سطح اول است. بالاترین سطح فوتبال باشگاهی سوئد هم لیگ یک این کشور است چرا که آن جا لیگ برتر ندارد.

لک در مورد این که آیا قصد دارد با حضور در فوتبال اروپا توجه کی روش را جلب  کند، گفت: در لیگ ایران هم تمام تلاشم را می کنم که به چشم کی روش بیایم. دوست دارم لیگ جدیدی را دنبال کنم و ببینیم که با خودم چند چندم. 

دروازه بان صبا درباره استفاده از ساق قرمز بیان کرد: به هر حال شرایط بازی مقابل استقلال چنین چیزی را می طلبد. 

وی درمورد این که آیا ضرورتی وجود دارد که مسئولان در این هوای آلوده تهران، بازی برگزار کنند، تصریح کرد: بازی در تهران برگزار شود، هوا آلوده باشد! 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار