دکتر رازانی:
استاندار کرمانشاه گفت: برای توسعه کرمانشاه نیازمند فراهم کردن بسترهای تعامل و گفتگو با بخش خصوصی را فراهم کرد.
کد خبر: ۳۳۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 17 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی شامگاه دیروز در بیستمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: طی سال های پس از انقلاب در زمینه هایی مانند توسعه زیرساخت ها کارهای بسیار خوب و گسترده ای صورت گرفته است. به عنوان نمونه استان کرمانشاه با هزینه هایی که طی این سال ها صورت گرفته در زمینه زیرساخت ها رتبه 12 کشور را دارد و از شرایط مناسبی برخوردار می باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این وجود هنوز اقتصاد مهم ترین اولویت و دغدغه کشور است و در استان کرمانشاه نیز موضوع اقتصاد و اشتغال زایی اولویت اول مدیریت ارشد استان است.

این مقام عالی تصریح کرد: اهمیت حوزه اقتصاد به گونه ای است که در شرایط فعلی میزان موفقیت مدیران در این عرصه ملاک و معیار سنجش عملکرد مدیران محسوب می شود.

وی به موضوع کاهش میزان تصدی گری دولت در عرصه اقتصاد اشاره کرد و گفت: دولت به دلیل کاهش چشمگیر درآمدها توانایی سرمایه گذاری در اغلب پروژه ها را ندارد و نمی توان برای توسعه استان به سرمایه گذاری بخش دولتی دلخوش کرد.

دکتر رازانی افزود: در این شرایط راهی جز مراجعه به بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه های این بخش پیش روی مدیران نیست.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر این نکته که تعامل با بخش خصوصی را باید به عنوان یک راهکار جدی برای رونق اقتصادی و توسعه در پیش گرفته شود در ادامه اظهار داشت: در استان کرمانشاه نیز باید بسترهای تعامل با بخش خصوصی را فراهم کرد تا با همفکری و همراهی روند توسعه استان را پیش ببریم.

این مقام عالی استان شورای گفتگو را قالب و بستری مناسب برای ایجاد میان تعامل میان بخش خصوصی و دولت معرفی کرد و گفت: با توجه به این کارکرد شورای گفتگو از اهمیت بسیاری برخوردار می شود و باید جلسات آن به شکل ماهانه و منظم با حضور مدیران و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شود.

وی در ادامه به فرازهایی از نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: در وصیتنامه حضرت امیرالمومنین (ع) به فرزندانش بزرگوارش که خطاب به عامه مسلمین می باشد عنوان شده؛ بر شما واجب است با یکدیگر در تعامل و ارتباط باشید و نسبت به همنوع خود بخشنده باشید. حضرت علی (ع) گوشزد کرده اند مبادا به یکدیگر پشت کرده و رابطه ها را قطع کنید. ایشان در ادامه به لزوم برقراری رابطه توصیه کرده اند.

دکتر رازانی خاطرنشان کرد: بخش دولتی و خصوصی باید کاملاً در این راستا حرکت کنند و به دنبال برقراری تعامل و رابطه مداوم و مستمر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار