مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه:
مدیر زیباسازی و بهسازی شهرداری کرمانشاه گفت: معرفی اماکن گردشگری شهرها به‌صورت متقابل با هدف تبادل فرهنگی بین شهرداری کرمانشاه و همدان انجام شده است.
کد خبر: ۳۲۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 06 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مژگان کریمی‌فرد در توضیح تابلو تبلیغاتی غار علی‌صدر همدان که چند وقتی است در سطح شهر کرمانشاه نصب شده است، اظهار داشت: در راستای تبادل فرهنگی بین شهرهای کشور با شهر کرمانشاه درخصوص معرفی اماکن گردشگری و فرهنگی برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه معرفی اماکن گردشگری شهرها به‌صورت متقابل صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری همدان در این زمینه پیشرو بوده و درخواست تبلیغ امکان گردشگری را از شهرداری کرمانشاه کرده است، البته این درخواست متقابل است.

مدیر زیباسازی و بهسازی شهرداری کرمانشاه در توضیح نصب همزمان بنرهای معرفی امکان گردشگری بین کرمانشاه و همدان، تصریح کرد: اگر نصب همزمان اتفاق می‌افتاد خیلی خوب بود، اما شهرداری همدان وقتی که به شهرداری کرمانشاه درخواست داد بنرهای تبلیغاتی آماده نصب کردن بود، به هر حال باید یکی از شهرها این امر را می‌پذیرفت تا این اقدام قطعیت پیدا کند.

این مسؤول با بیان اینکه در 2 مقطع بحث گردشگری به‌صورت فعال صورت می‌گیرد، افزود: در فصل تابستان و ایام نوروز شاهد سفرهای زیادی در سطح کشور هستیم، در تابستان شهرداری همدان و موسسه گردشگری غار علی‌صدر این اقدام را انجام دادند و شهرداری کرمانشاه نیز تبلیغات اماکن گردشگری خود را موکول به نزدیکی ایام نوروز کرده است.

کریمی‌فرد خاطرنشان کرد: شهرداری کرمانشاه اقدام به تهیه بنر‌هایی در راستای شناسایی محوطه تاریخی طاق‌بستان و غاری قوری‌قلعه کرده است که در همان اقدام مشابه شهرداری همدان، در نقاط پرتردد و پربازدید شهر همدان نصب می‌شود تا هموطنان در هنگام مسافرت‌ها با اماکن گردشگری طول مسیر خود آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مقدمات این امر در شهرداری کرمانشاه فراهم شده است، گفت: در این زمینه با سازمان پارک‌ها و فضای سبز و موسسات گردشگری همدان هماهنگی‌های به‌عمل آمده است، شهرداری همدان بنرهای تبلیغاتی کرمانشاه را با هزینه شهرداری کرمانشاه تهیه و نصب می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار