تیم فوتبال صبای قم برای رویارویی با استقلال تهران در مرحله یک هشتم‌ نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باید از سد نماینده شهرستان بیجار عبور کند.
کد خبر: ۳۲۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم، با استارت دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای انجام یک دیدار تدارکاتی و یک مسابقه رسمی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2019 روسیه در منطقه آسیا، تیم‌های لیگ برتری به یک تعطیلی 28 روزه دیگر رفته‌اند.

در این میان بار دیگر برنامه‌‌ریزی فدراسیون فوتبال برای برگزاری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تنور این رشته ورزشی را برای علاقمندان و مخاطبان فراوان آن داغ نگه داشته و تیم‌های مطرح و گمنام رو در روی یکدیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگند.

رویارویی صبا با استقلال در صورت عبور از بیجار

صبای قم در حالی برای انجام بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم گمنام شهدای گروس بیجار آماده می‌شود که در صورت برتری در این دیدار باید در مرحله یک هشتم این جام به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران برود، ضمن اینکه میزبان مصاف احتمالی آنها با قرعه‌کشی تعیین می‌شود.

جام حذفی فوتبال را به جام شگفتی‌ها لقب داده‌اند زیرا تیم‌های کوچک، گمنام و ناشناخته به یکباره در رویارویی با تیم‌های مطرح، بزرگ و پرافتخار، موجب خلق نتایج شگفت‌انگیز و غیر قابل تصور می‌شوند و ناگهان تیم‌های بزرگ و پر ستاره را از گردونه رقابت‌ها کنار می‌زنند.

نمونه این اتفاق در مرحله سوم رقابت‌های امسال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور رخ داد و تیم بزرگ و پر افتخاری همچون پرسپولیس تهران که قهرمانی‌های متعددی از این جام در کارنامه دارد توسط تیمی ناشناخته و معمولی همچون قشقایی شیراز از گردونه رقابت‌ها کنار زده شد.

شگفتی دیگر در بازی‌های جام حذفی فوتبال این است که نمونه تیم‌هایی نظیر قشقایی شیراز بعد از حذف پرسپولیس بزرگ، در مرحله بعد در مقابل تیم گمنام دیگری دست تسلیم را بالا می‌برند و به راحتی از جام حذفی کنار می‌روند تا اتفاقات جالب این جام همچنان ادامه داشته باشد.

البته جام حذفی یک  فرصت نیز محسوب می‌شود، فرصت برای بازیکنان گمنام و ناشناخته در ترکیب تیم‌های کم نام و نشانی که به مصاف تیم‌های بزرگ می‌روند و این بازیکنان استعداد خود را به مربیان سطح اول فوتبال ایران نشان می‌دهند و بدین‌ترتیب باب پیشرفت برای برخی از نخبه‌های این رشته باز می‌شود.

معرفی تیم داوری مسابقه حذفی صبای قم و شهدای گروس بیجار

تیم قضاوت کننده مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، دیدار صبای قم و شهدای گروس بیجار از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را جواد محمدی با کمک فرهاد خوش‌نواز، محسن بابایی و سعید لهراسبی قضاوت می‌کند و ناظر این دیدار صادق نوری خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14 روز پنجشنبه 13 آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

صبا در فکر موفقیت در جام حذفی برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا

مدیر عامل باشگاه صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: موفقیت در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور منجر به کسب سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌شود و تیم صبای قم نیز یکی از تیم‌های مصمم به درخشش و موفقیت در جام حذفی امسال است.

محمدرضا کشوری‌فرد ادامه داد: کسب پیروزی در این دیدار برای تیم صبای قم اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت صعود باید بازی بعدی این جام به مصاف تیم مطرح و مدعی استقلال تهران برویم، به خاطر اهمیت کسب مجوز راهیابی به مرحله بعد تماشاگران می‌توانند انگیزه بازیکنان صبا را در این دیدار افزایش بدهند.

تماشای رایگان مصاف صبای قم و گروس بیجار

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه از تصمیم برای برگزاری رایگان دیدار حذفی صبا خبر داد و اضافه کرد: برای حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال صبای قم در مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال با شهدای گروس بیجار و ایجاد انگیزه به‌ منظور استقبال مردم فوتبال دوست قم از این بازی، تماشای بازی عصر پنجشنبه در قم رایگان خواهد بود.

وی یادآور شد: بدین ترتیب تماشای دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار در مرحله چهارم فصل 96 - 1395 رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 14 عصر پنجشنبه سیزدهم آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد، برای عموم دوستداران فوتبال رایگان خواهد بود.

صبا تیمی نیست که در پائین جدول ماندگار باشد

با توجه به اینکه صبا در لیگ برتر اکنون جایگاه پانزدهم را بین 16 تیم در اختیار دارد، به نظر می‌رسد، نگاه کادر فنی صبای قم بازی‌های جام حذفی فوتبال، فرصتی برای افزایش آمادگی تیم صبا به منظور کسب نتایج موفق در ادامه بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز خواهد بود تا صبا در نهمین سال حضور در شهر مقدس قم در لیگ برتر نیز به یک جایگاه مناسب دست یابد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با اشاره به نتایج صبا در لیگ برتر، تصریح کرد: این نتایج در بازی‌های آینده لیگ برتر کاملا قابل جبران است و یقینا صبا از جایگاه فعلی خود در جدول رده‌بندی بالاتر خواهد آمد زیرا صبا تیمی نیست که در پائین جدول ماندگار باشد.

کشوری‌فرد تاکید کرد: این نتایج فقط به خاطر شرایط خاص صبای قم رقم خورده، به عنوان مثال ما در بازی با پدیده پنج بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و یک بازیکن اصلی تیم نیز در جریان بازی آسیب دید، دست کادر فنی بسته بود و تیم با بدشانسی مواجه شد.

صبای قم از اشتباهات داوری به شدت آسیب دیده است

وی تصریح کرد: حتی صبای قم از اشتباهات داوری نیز به شدت آسیب دیده است، گل برتری صبای قم در بازی هفته ششم لیگ برتر به اذعان رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مقابل سیاه‌جامگان پذیرفته نشد و در مصاف هفته نهم صبا با گسترش‌فولاد تبریز هم صبا از یک گل صحیح به دلیل آفساید اشتباه محروم شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه بیان کرد: به غیر از بازی با فولاد خوزستان که تیم ما کمی دور از شرایط مطلوب خود ظاهر شد، در سایر بازی‌های این فصل از نظر فنی عملکرد خوبی داشته، یقین بدانید در ادامه بازی‌های لیگ شرایط صبا از این بهتر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعا در فصل جاری با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از تجربیات هشت سالی که از حضور تیم صبا در قم می‌گذرد، تلاش خواهیم کرد تا این تیم در شانزدهمین دوره لیگ برتر به نفع ورزش استان به نتایج بهتر و موفق‌تر از گذشته دست پیدا کند.

کشوری‌فرد افزود: تیم صبای قم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی با تمام قوا برابر حریفان به میدان رفت ولی نتایجی که به دست خواهد آمد را باید جزیی از واقعیت فوتبال دانست و امیدوارم این تیم با موفقیت در جام حذفی بتواند بار دیگر سهمیه کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را کسب کند.

بازگشت بازیکنان غایب به ترکیب اصلی صبا

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم برای دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با تیم شهدای گروس بیجار تهران، عنوان کرد: آخرین تمرین تیم عصر چهارشنبه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد و بازیکنان صبا در اوج آمادگی در این دیدار حساس به میدان می‌روند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: در مجموع با توجه به زمان مناسبی که به دلیل تعطیلی لیگ به وجود آمد، تیم صبای قم قطعا با بازگشت مصدومان و هماهنگی بیشتر آنها با تیم، در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت و عصر پنجشنبه با قدرت برای کسب جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم ناشناخته شهدای گروس بیجار قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه بازیکنان غایب در بازی اخیر لیگ برتر مقابل پدیده، به این دیدار خواهند رسید.

گفتنی است: مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار عصر پنجشنبه سیزدهم آبان ماه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزاد سازی خرمشهر از ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود و تماشای آن برای علاقمندان به فوتبال رایگان خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار