امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، گفت: 13 آبان نماد برافراشته شدن پرچم استکبارستیزی نظام اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۳۲۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 02 November 2016

 

 

به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی افزود: بی شک مردم مومن و متدین سرپل ذهاب همانند دیگر نقاط کشور در راهپیمایی روز 13 آبان حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.
وی با بیان این که در 13 آبان حوادث بزرگ و سرنوشت سازی در تاریخ نظام اسلامی به وقوع پیوست، گفت: 13 آبان یادآور انقلابی گری دانش آموزانی است که برای مقابله با رژیم طاغوت، جانفشانی های زیادی از خود به نمایش گذاشتند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان 58 را از وقایع مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد که این امر بیانگر روحیه استکبار ستیزی در بین امت اسلامی است.
فاطمی نسب ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، باعث دلگرمی مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواهد شد و از مردم همیشه در صحنه سرپل ذهاب دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ، علاوه بر اعلام حمایت از نظام اسلامی ، روحیه استکبار ستیزی خود را به تمامی جهانیان نشان دهند.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق ، در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار