کد خبر: ۳۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵ 06 May 2015
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در پایان لیگ چهارهم از این تیم جدا خواهد شد، دخالت‌های مدیران این باشگاه در کارهای فنی و همچنین احتمال حضور علی دایی برای فصل آینده از دلایل رفتن جلالی می‌تواند باشد.
به گزارش ایسنا این خبر روز گذشته و بعد از یادداشتی که یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور با عنوان «سایه دایی روی نیمکت سایپا» به قلم مصطفی فراغت به چاپ رسانده بود سر و صدای زیادی در محیط ورزش به راه انداخت.
بعداز ظهر روز دوشنبه و بعد از نشر این یادداشت به یکباره خبر استغفای مجید جلالی در سایت‌های خبری مخابره شد که با واکنش‌های متفاوتی نیز همراه شد.
جلالی که برخی دخالت‌های انجام گرفته از سوی باشگاه سایپا را دلیل اصلی استعفای خود اعلام کرده بود، گفت: به هیچ عنوان به دلیل حضور علی دایی در سایپا این تصمیم را نگرفته‌ام.
جلالی افزود: برخی دخالت‌ها در کارهای فنی و همچنین برخی تحرکاتی که در باشگاه در حال انجام است دلیل استعفای من بوده است، من دوست داشتم سال‌ها در سایپا بمانم اما بعد از تغییر مدیرعامل و برخی کارهایی که انجام شد، نتوانستم به این هدف خودم دست یابم.
 مدیران باشگاه سایپا نیز که از خبر استعفای جلال شوکه شده بودند عنوان کردند، به هیچ عنوان موافق جدایی جلالی نیستند و او باید به کار خود با باشگاه سایپا ادامه دهد.
آنها همچنین منکر مذاکره با علی دایی برای حضور در تیم سایپا شدند.
به این ترتیب پرونده حضور جلالی در باشگاه سایپا در انتهای فصل جاری بسته خواهد شد و بایستی به انتظار نشست و اتفاقات این باشگاه را برای فصل آینده بررسی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار