کد خبر: ۳۰۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 October 2016


رئیس مجلس و هیات پارلمانی کشور کنیا از موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی در جنوب کشور در شهر شیراز بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، از موسسه تحقیقاتی واکسن وسرم سازی رازی، رئیس مجلس کنیا به همراه هیاتی از نمایندگان مجلس این کشور ضمن بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جنوب کشور- شیراز، ساختمانهای استاندارد، تجهیزات پیشرفته، سیستم کنترل و هواسازها و تنوع تولید واکسن در این شعبه را مورد توجه قرار دادند.

براساس این گزارش این بازدید با هدف آشنایی با فعالیت ها و توانمندی های موسسه رازی انجام شد.

دکتر محمدجواد مهربانپور، رئیس موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی جنوب کشور ـ شیراز در بازدید این هیات از بخش های مختلف این شعبه، با اشاره به قدمت 90 ساله موسسه رازی اظهار کرد: این موسسه از افتخارات ایران اسلامی است.

وی گفت: در حال حاضر تولید بومی 67 محصول از جمله فرآورده های پزشکی انسانی، فرآورده بیولوژیکی دامپزشکی و همچپنین تحقیق در خصوص بیماری مشترک انسان و دام و آنتی سرم های درمانی مثل سرم های عقرب گزیدگی و مار گزیدگی و کیت های تشخیصی در موسسه رازی حصارک کرج و شعب موسسه رازی در کشور صورت می گیرد.

دکتر مهربانپور در ادامه در خصوص فعالیت های تولیدی و تحقیقی موسسه رازی شیراز توضیحات کاملی بیان کرد.

براساس این گزارش، رئیس مجلس کنیا و هیئت نمایندگان سپس از بخش تولید واکسنهای ویروسی شعبه شیراز بازدید به عمل آوردند و از نزدیک از تجهیزات و امکانات این بخش دیدن کردند.

در جریان این بازدید رئیس مجلس کنیا خواستار همکاری موسسه رازی در خصوص تولید واکسن و انتقال تکنولوژی به کشور کنیا شد.

وی با ابراز خرسندی از بازدید بخش های تولیدی موسسه رازی و آشنایی با توان و امکانات شعبه شیراز خواستار بازدید متقابل از مراکز تحقیقاتی کشورش از سوی مدیران و کارشناسان موسسه رازی شد و مقرر گردید پیگیری های لازم در این خصوص از سوی طرفین صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار