کد خبر: ۲۹۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 September 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج با صرف هزینه ای بالغ بریک میلیارد و 500 میلیون ریال برای بهسازی مدارس به استقبال از مهر رفت.

مریم قهرمانی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته استقبال از مهر مدیریت شهری کرج در دومین سال اجرایی شدن در هر منطقه شهرداری، 5 مدرسه دولتی را تحت پوشش خود قرار داد.

وی ادامه داد: این اقدامات به صورت پایلوت و با همکاری شهرداری با نامِ کمیته استقبال از مهر و تنها با هدف یاری رساندن در امر زیباسازی فضای بیرونی مدارس و ارتقای سطح بصری دانش آموزان اجرا شد.

قهرمانی توجه به محیط آموزشی دانش آموزان در جهت آگاهی سازی فرهنگ شهروندی و کمک به ارتقای سطح بصری را مهم دانست و افزود: جدای از بحث آموزش تحصیلی دانش آموزان که این امر برعهده آموزش و پرورش است، اقداماتی در خصوص زیباسازی کلی فضای بیرونی مدارس توسط کمیته استقبال از مهر صورت گرفته است.

به گفته وی ،رنگ آمیزی دیوار بیرونی مدرسه، رنگ آمیزی بلوک های جلوی مدرسه و رنگ آمیزی خط عابر پیاده از جمله اقداماتی بود که در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنانش بیان داشت:کمیته استقبال از مهر توانست اقدامات لازم را در جهت ارتقای سطح بصری و زیباسازی شهری در محیط های آموزشی صورت دهد.

وی همچنین به افتتاح دو پل عابر پیاده در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: پل عابر پیاده در بلوار علامه جعفری جلوی مدرسه اسپرورین و همچنین در منطقه حصارک از جمله اقدامات ضروری است که قبل از بازگشایی مدارس افتتاح خواهند شد.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنانش، ضمن توجه به بحث آموزش و پرورش و همکاری سازمان های دیگر در جهت ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان گفت: مصوبات خوبی به کمک معاونت فرهنگی شهرداری برای آموزش و پرورش در جهت ادامه بحث هوشمندسازی کلاس های آموزشی و بهسازی و نوسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی داشته ایم و در نظر داریم که هر کدام از مدارس به وضوخانه مجهز شوند، زیرا دانش آموزان باید در همان سنین پایین تر در نماز جماعت حضور داشته باشند و این امکان با زیباسازی فضاهای نمازخانه و ترغیب آن ها به ادای فرضیه الهی نماز مقدور است.

قهرمانی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کرج به همکاری آموزش و پرورش آمده تا بتوان مهرِ بدون دغدغه ای را برای دانش آموزان رقم زند.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید بتوانیم اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هم پوشانی دستگاه های مختلف فرهنگی در جهت ارتقاء و رشد علمی، آموزشی و بصری دانش آموزان و رسیدگی به اموری که در این راستا بلاتکلیف باقی مانده است، همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار