امام جمعه کنگاور:
امام جمعه کنگاور گفت: رژیم خبیث آل سعود میراث دار خاندان خبیث و خائن ابوسفیان است.
کد خبر: ۲۹۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه کنگاور در مسجد جامع این شهر افزود: خانه خدا سرزمین قداست و امنیت و قلب دنیای اسلام است ، اما آل سعود این امنیت را با بی کفایتی خود از میان برده است.
وی گفت: آنها هفت هزار حاجی را در بیت الله الحرام به شهادت رساندند و حتی حاضر نشدند از هیچکدام از کشورهای اسلامی، یک عذرخواهی ساده انجام دهند.
وی تاکید کرد: باید برای پیگیری حقوق شهدای منا کمیته حقیقت یاب تشکیل شود و موضوع را پیگیری کند و در مجامع بین المللی این مساله بیان شود.
حجت الاسلام ایوبی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته تعاون نیز گفت: تعاون یکی از موضوعات سفارش شده اسلام است و قرآن کریم بر نقش تعاون در جامعه اسلامی تاکید فراوانی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه تعاون و همکاری باید در کارهای خیر باشد، اظهار کرد: کشورهای در حال توسعه از جمله ایران نیاز به تقویت تعاونی ها دارد زیرا رشد اقتصادی کشور مستلزم توسعه تعاونی ها است.
خطیب جمعه کنگاور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید قربان نیز افزود: این عید از نظر فضیلت کمتر از عید فطر نبوده و باید نماز عید قربان مانند نماز عید فطر هرچه باشکوه تر برگزار شود تا تجلی وحدت مسلمانان بیشتر نمایان شود.
امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از خطبه های خود با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، افزود: امامان نمونه عینی و عملی مکتب اسلام و ادامه دهنده راه رسول خدا هستند. 
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: نهضت علمی بزرگی که توسط حضرت امام محمد باقر(ع) پایه گذاری شد زمینه تربیت شاگردان زیادی را در مکتب اهل بیت(ع) فراهم ساخت. لازم به ذکر است نمازگزاران کنگاوری پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه و سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود و آل خلیفه، خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت های این رژیم ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت صحیح حرمین شریفین و اقدام دولت جمهوری اسلامی ایران برای تشکیل هیات حقیقت یاب در خصوص فاجعه منا شدند.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار