جانشین فرمانده پلیس‌راه کرمانشاه خبرداد:
جانشین فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: آمار در بخش مجروحان ناشی از تصادفات جاده‌ای در این استان طی نیمه نخست شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۹۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مراد حیدری اظهار داشت:در روزهای پایانی شهریورماه با افزایش حجم تردد در جاده‌ها و حجم مسافرت‌ها شاهد تصادفاتی در راه‌های استان کرمانشاه هستیم.
وی آرامش، نظم، صبوری و تمرکز در حین رانندگی را مولف‌های اصلی در کاهش آمار تصادفات عنوان و بیان کرد: اگر رانندگان به این چهار مولفه اصلی توجه کنند مطمئناً آمار تصادفات کاهش پیدا می‌کند.
جانشین فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه عدم کنترل در وسیله نقلیه ناشی از رعایت نکردن سرعت‌ مطمئنه و عدم توجه به جلو را از عوامل مهم تصادفات دانست و گفت: خوردن، آشامیدن، صحبت‌ کردن با تلفن‌همراه، خستگی و خواب آلودگی از دیگر عوامل بروز تصادفات است.
این مسؤول با بیان اینکه آمار در بخش مجروحان در نیمه نخست شهریورماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است،افزود: تصادفات فوتی در این مدت نسبت به شهریورماه سال 94، کاهش یافته است.
وی از رانندگان خواست به توصیه‌های ماموران پلیس‌راه توجه کنند و خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر خودرو خود را از نظر سالم و ایمن بودن چک کنند و در حین سفر نیز قوانین راهنمایی و رانندگی که ضامن سلامتی آن‌ها‌ست را به‌خوبی و دقیق رعایت کنند تا سفری ایمن را در پیش داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار