سايپا نتوانست انتقام شكست را از استقلال بگيرد
شهباززاده فصل گذشته در سایپا بازی می‌کرد و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شد، امروز در دقیقه 45 موفق به زدن تک گل سه امتیازی تیمش شد.
کد خبر: ۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ 04 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: دیدار تیم‌های سایپای البرز و استقلال تهران از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از ظهر امروز به میزبانی نارنجی‌پوشان کرجی در ورزشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این دیدار 2 تیم با ترکیب تهاجمی وارد زمین شدند، اما در هر دو نیمه، سایپا موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت و حتی مهاجم این تیم در یک صحنه توپ را به تیر دروازه کوبید.
اما در نهایت این شاگردان امیر قلعه‌نویی بودند که با تک گل سجاد شهباززاده، بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دادند.
شهباززاده فصل گذشته در سایپا بازی می‌کرد و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شد، امروز در دقیقه 45 موفق به زدن تک گل سه امتیازی تیمش شد.
پیروزی استقلال موجب شد که این تیم در جدول رده‌بندی بار دیگر به جمع مدعیان بپیوندد، اما مکان ششمی سایپا تغییری نکرد و باید برای تغییرات اصلی منتظر برگزاری دیدارهای فردا ماند.
استقلال با این برد 34 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد، سایپا نیز با 27 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
مجید جلالی سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی امروز تیمش را با ترکیب محمدرضا اخباری، محسن زاهدی، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، حکیم نثاری (از دقیقه 67 هادی رکابی)، روزبه شاه‌علی دوست، مهدی ترابی (از دقیقه 56 ابراهیم‌ صادقی)، مجتبی رمضانی و میلاد میداودی (از دقیقه 77 بهمن سالاری) وارد میدان کرد. برای استقلال نیز محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد نوری (از دقیقه 61 محمدرضا خرسندنیا)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (از دقیقه 88 هاشم بیک‌زاده) و رضا عنایتی بازی کردند. لازم به توضیح است، جاسم کرار هافبک استقلال تهران در دقایق پایانی دومین کارت زرد خود را از علیرضا فغانی دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.
سايپا در ديدار رفت نيز با نتيجه 3 بر 2 مغلوب استقلال تهران شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار