خطیب جمعه بندرعباس گفت: دولت‌ها نباید برچسب کم‌کاری به یکدیگر بزنند بلکه خدمات و دستاوردهای خود را به طور دقیق برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 19 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: 28 مرداد سالروز کودتای ننگین 28 مرداد بر علیه ملت ایران بود و انتظار از رسانه‌ها این بود که هر چه بیشتر به این موضوع می‌پرداختند و جزئیات دقیق توطئه مزدورانه آمریکایی‌ها و دیگر مستکبران جهانی بر علیه نهضت ملی ایرانیان را به قلم می‌کشیدند تا مردم کشورمان و به خصوص نسل جوان جامعه با ماهیت آمریکا آشنا می‌شدند.
 
وی افزود: رفتار آمریکایی‌ها و غرب در طول دهه‌های مختلف به روشنی نشان داده که هر جا منافع ملت‌ها و آزادی و استقلال آنها در کار بوده، غرب به طور تمام عیار در برابر خواست ملت‌ها ایستاده و تجربه تلخ 28 مرداد نیز نیز گواهی بر این مسئله است.
 
امام جمعه موقت بندرعباس روز جهانی مساجد را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با مساجد، جوانان ما سعادت‌مند و عاقبت بخیر می‌شوند و امام راحل (ره) همواره یکی از دغدغه‌های اساسی‌شان موضوع اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد و جلوگیری از خالی‌ ماندن مساجد از حضور جوانان بود و باید نسبت به این دغدغه در جامعه کنونی حساس باشیم.
 
حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: مساجد متعلق به فرد و یا گروهی خاص نیست و این کانون‌های انقلاب و سنگر ایمان باید به نحو مناسب و ویژه‌ای مورد توجه همگان باشند.
 
وی در ادامه به آغاز هفته دولت اشاره و ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان به همت دولتمردان، اظهار کرد: دولتمردان نباید برچسب کم‌کاری به یکدیگر بزنند بلکه باید خدمات و زحمات و اقدامات انجام شده خویش را برای مردم بازگو کنند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به تلاش ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های المپیک و کسب مدال از سوی آنان، عنوان کرد: ورزش کشورمان نیازمند بازنگری اساسی است تا دلایل ضعف در برخی از رشته‌ها شناسایی و برای کمک به دیگر رشته‌ها برنامه‌ریزی شود.
 
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به دستور ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برخورد با قاچاق و فیش‌های خقوقی نجومی اشاره کرد و از مسؤولان خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به تحقق کامل این دستور اقدام کنند تا دست چپاولگران از منابع مردم کوتاه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار