هفته چهارم لیگ شانزدهم:
تابناک تهران- هفته چهارم لیگ برتر امروز پنجشنبه با دربی تبریزساعت 18:00 آغاز می شود و چهارده تیم سطح اول کشور وارد کوران رقابت ها می شوند. مهمترین بازی های هفته ، برگزاری دیدار پیکان-استقلال ، ساعت 18:15 در ورزشگاه شهر قدس و پرسپولیس - صبا ، ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی می باشد.
کد خبر: ۲۷۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 11 August 2016

این هفته استقلال برای بیش از این جا نماندن از بقیه ی تیم های لیگ باید از سد پیکان بگذرد ، پیکانی که آرش برهانی و امیر حسین صادقی دو استقلالی قدیمی را در اختیار داردکه از انگیزه های بالایی در مقابل تیم سابق خود بر خوردارند و در مقابل  استقلالی که با شروع لیگ، با نمایشی ضعیف ، تمام هوادارانش را بهت زده و ناراضی از استادیوم به خانه فرستاده است .

مطمئنا علی منصوریان این هفته تمام عزمش را جزم می کند که به هر ترتیبی  پیکان را شکست دهد تا از بار انتقادت بر علیه خود و تیمش بکاهد.

اما پرسپولیس دیگر تیم  پایتخت در آزادی میزبان صبا باتری است.  پرسپولیس  لیگ را خوب شروع کرده وبدون هیچ باختی در صدر جدول رده بندی لیگ شانزدهم قرار دارد. تیم برانکو امروز به مصاف تیم چهاردهم جدول رده بندی صبا باتری می رود صبایی که تنها سه امتیاز در طول این سه هفته  دشت کرده است.

برد پرسپولیس در این دیدار باعث یک ثبات روانی و آرامش فکری برای این باشگاه در صدر جدول رده بندی می باشد هرچند که تیم خوب و منسجم سپاهان اصفهان سایه به سایه سرخپوشان را تعقیب میکند.

با تمام این تفاسیر باز هم باید دید که دو تیم پایتخت در مقابل حریفان خود چه نتیجه ای می گیرند و ووضعیت جدول رده بندی لیگ ایران پس از گذشت چهار هفته چه آرایش جدیدی به خود می گیرد لازم به ذکر است بازی سیاه جامگان و فولاد از هفته چهارم فردا برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار