مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: حمایت از ورزش حمایت از سلامت و پویایی جامعه است و بر پایه همین نگاه شهرداری بندرعباس 12 تیم ورزشی را مورد حمایت دارد.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش بعدازظهر امروز در نشست روسای هیات‌های ورزشی استان هرمزگان با امیررضا خادم معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: شهرداری در زمینه حمایت از تیم‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی در صف اول ایستاده است.
 
وی افزود: توسعه ورزش شهروندی و ورزش قهرمانی به طور همراستا در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس پیگیری می‌شود و 12 تیم از رشته‌های مختلف ورزشی تحت حمایت شهرداری بندرعباس قرار دارند.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: حمایت مناسب از تیم‌های مختلف ورزشی در بندرعباس موجب کسب عناوین درخشانی در ورزش کشور شده و سرمایه‌های ورزشی بسیاری به عرصه ورزشی کشور ارائه شده است.
 
جهانبخش خاطر نشان کرد: تیم تیراندازی با کمان شهرداری بندرعباس نائب قهرمان لیگ برتر کشور است و تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری نیز قهرمان کشور است.
 
وی ادامه داد: تیم ووشو شهرداری بندرعباس رتبه سوم کشور را دارد، تیم بستکتبال بانوان شهرداری رتبه سوم لیگ برتر کشور و تیم فوتبال ساحلی این سازمان نیز در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر کشور حضوری مقتدرانه دارد.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نیز در لیگ دسته دوم کشور حاضر است و مدارس فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان و نوین شهرداری بندرعباس نیز به جذب استعدادهای فوتبالی هرمزگان مشغول‌اند.
 
وی تصریح کرد: حمایت از ورزش محلات و توسعه امکانات و زیرساخت‌ها در درون محلات نیز یکی دیگر از راهبردهای کلان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس است که با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.
 
امیررضا خادم معاون امور استان‌ها و مجلس وزارت ورزش نیز در این نشست از اقدامات شهرداری بندرعباس در حمایت از ورزش عمومی و حرفه‌ای تقدیر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار