هیچ واحد صنفی حق ندارد اجناس و یا نرخ خدمات عمومی به مردم را بصورت خودسرانه افزایش دهد.
کد خبر: ۲۱۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 23 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نوید احمدی در جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ( اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ) و خط مشی دولت تدبیر و امید همگی باید برای ساماندهی بازار شهرستان بندرعباس تلاش نماییم و برای بهبود وضعیت معیشت مردم باید طرح داد و برنامه ریزی نمود تا بتوان رضایت عمومی را در جامعه ایجاد نمود و این نیازمند تلاش عموم مردم و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان می باشد.

معاون برنامه ریزی فرماندار بندرعباس بیان داشت : نظارت برتوزیع وظیفه همه دستگاهها است ، از اداره کل صنعت ، معدن و تجارت خواست تا از تمام ظرفیت های موجود برای کنترل بازار استفاده نماید .

نوید احمدی با تأکید بر اینکه هیچ واحد صنفی حق ندارد اجناس و یا نرخ خدمات عمومی به مردم را بصورت خودسرانه افزایش دهد ، افزود : باگران فروشان و محتکران برخورد قانونی می شود .

این مقام مسئول اذعان داشت : برگزاری جلسات و هماهنگی های ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرعباس می تواند ضمن رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار ، عرضه یکنواخت و عادلانه کالا بین مردم نقش مهمی ایفا کند.

احمدی در پایان تصریح کرد : با مدیریت صحیح می توان بسیاری از کارها را به درستی پیش برد و حل نمود و از مسئولین خواستند که به جد پیگیر رفع مشکلات مردم و با سعی وتلاش مضاعف در کنترل قیمت ها نظارت دقیق داشته باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار