فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی اکنون امنیت کاملی در مرزهای کشور بخصوص مرزهای غربی استان حاکم است که این جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۱۹۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 09 March 2016
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی اکنون امنیت کاملی در مرزهای کشور بخصوص مرزهای غربی استان حاکم است که این جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار لطفعلی پاکباز روز چهارشنبه در جمع مرزبانان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در مرز سومار در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی سومار افزود: امروز نیروی انتظامی بیش از یک هزار ماموریت اساسی را در زمینه امنیت در مرزها و داخل کشور به انجام می رساند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش ازهشت هزار کیلومتر مرز مشترک آبی، رودخانه ای و خشکی با 15 کشور دنیا دارد که تمامی مباحث مرزی توسط مرزبانی محقق می شود.

وی گفت: هرجا که احساس بر حضور و کنترل و رصد باشد مرزبانان همیشه بیدار در کنار دیگر نیروهای مسلح با اقتدار، آگاهی ، هوشیاری و اقدام بموقع از تمامیت نظام دفاع خواهیم کرد و این برای نیروهای مرزبانی افتخارآفرین است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: کار جهادی بیشترین بازدهی را در حوزه ماموریت در پی دارد و احساس امنیت همواره برقراری امنیت مطلوب را بدنبال دارد.

سردار پاکباز گفت: به یمن حضور مقتدر نیروهای مسلح و مرزبانی مقتدر به دنبال افزایش و ارتقای سطح این امنیت نیز هستیم.

وی اقدامات مرزبانی در خصوص کنترل، پایش، مراقبت از مرز، استیفای حقوق مرزنشینان در دفاع از تمامیت و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای پروتکل ها و قراردادهای مرزی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: مرزبانی مصمم است تا در کنار اقتدار دیگر نیروهای مسلح در حوزه امنیت گامهای مثبت و پربارتری برداشته شود.

فرماندار گیلانغرب نیز گفت: برای توسعه و پیشرفت هر منطقه ای امنیت لازم است و امنیت هم رشادت، پایمردی، جانبازی و نثار جان را همراه دارد.

کرم محمدی افزود: مرزبانان غیور ما امروز بعنوان پیش قراولان و پیشانی نظام در مرزها با اقتدار و صلابت از مرزهای کشور در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکارانه پاسداری می کنند.

در پایان این آیین سرهنگ محمد خسروی بعنوان فرمانده جدید هنگ مرزی سومار معرفی و از زحمات سرهنگ علی حسین جهانگیری فرمانده پیشین این هنگ مرزی با اهدا هدایایی قدردانی شد.

بخش مرزی سومار در 90 کیلومتری شهرستان قصرشیرین واقع شده است.

قصرشیرین در فاصله حدود 180 کیلومتری غرب کرمانشاه با 2 بخش مرکزی و سومار و بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار