مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از مجموع 7 میلیارد و 300 میلیون تومان سهمیه تخصیصی اعتبارات اعتبارات قرض الحسنه مشاغل خانگی، مبلغ 4 میلیارد و 50 میلیون تومان به بانکهای عامل ابلاغ شده است که 85 درصد این اعتبارات ابلاغی، پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۹۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 08 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سلیمی در دهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: این مبلغ برای 784 طرح پرداخت شده است.
 
وی، عدم ابلاغ کامل سهمیه تخصیصی بانکهای عامل و همچنین عدم مراجعه برخی متقاضیان به بانکهای عامل و پیگیری پرونده های خود را از مهم ترین موانع جذب کامل اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری ذکر کرد.
 
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با تاکید بر جذب اعتبارات اشتغالزایی استان، مجموع اعتبارات اشتغالزایی استان در سال 94 را 132 میلیارد و 910 میلیون تومان ذکر و اضافه کرد: این اعتبارات از محل های بند ج تبصره 16 قانون بودجه سال 94، اعتبارات قرض الحسنه بانکی مشاغل خانگی، صندوق کارآفرینی امید و اعتبارات بانک مهر اقتصاد می باشد.
 
دبیر جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، در ادامه نرخ بیکاری در پاییز 94 را نه و یک درصد عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با نرخ بیکاری کشور، یک و شش درصد پایین تر است.
 
وی، در ادامه به بازارکار آشکار استان  در11 ماهه امسال اشاره و مجموع کاریابی های استان را 21 مرکز ذکر و اضافه کرد: مجموع بکارگمارده شدگان در سال جاری بیش از سه هزار نفر است که در مقایسه با سال گذشته رشد هشت درصدی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار