هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال؛
دیدار دو تیم از چارجوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، با نتیجه تساوی یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم پایان یافت. رئیس مجلس شورای اسلامی تماشاگر ویژه این دیدار بود که در میان دو نیمه، از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۱۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 19 February 2016
به گزارش تابناک قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام در حضور حدود 3 هزار هوادار آغاز شد.

پیش از شروع مسابقه مراسمی با هدف یادمان شهدای مدافع حرم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و بازی با یک دقیقه سکوت به احترام گرامیداشت شهدای مدافع حرم آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود ارایه یک بازی تهاجمی از سوی هر دو تیم، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در دقیقه 47 بازی، ارسال کرنر از سمت راست توسط پیام صادقیان روی دروازه استقلال خوزستان در دهانه دروازه به عبدالکریم اسلامی رسید و ضربه این بازیکن با وجود تلاش ده خسوس برای دفع توپ، به گل نخست صبا منجر شد.

در دقیقه 58 مسابقه، نفوذ پیمان شیرزادی از جناح چپ و ارسال او را فرشاد جان‌فزا با ضربه سر به گوشه دروازه صبا فرستاد تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در دقیقه 87 محمد اوسانی که در دقیقه 85 به علت خطا روی بازیکن استقلال خوزستان، کارت زرد اول را از داور دریافت کرده بود، با خطا روی بازیکن استقلال خوزستان روی خط محوطه جریمه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. 

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

قضاوت این دیدار را سعید بخشی زاده با همراهی بابک داوری، جلیل شعرانی و هادی حاج عباسی برعهده داشت.

صبای قم با ترکیب حامد لک، فرشید باقری، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، فرید بهزادی‌کریمی (64- محمد اوسانی)، پیام صادقیان (74- فیلیپه ماچادو)، کریم اسلامی (90- محمد بائوج رضایی) و محمد قاضی با هدایت علی دایی به میدان رفت.

در ترکیب استقلال خوزستان فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، پیمان شیرزادی، سیدجلال عبدی، میثم دورقی، حکیم نصاری (89- فیلیپه دوس سانتوس)، فرشاد جان‌فزا (66- امید سینگ)، علی‌اصغر عاشوری (56- فرشاد سالاروند)، مهدی زهیوی و حسن بیت‌سعید با مربیگری عبدالله ویسی حضور داشتند.

اشتباهات فردی کمر صبا را شکسته است

علی دایی در خاتمه این بازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و ما آمده بودیم که این بازی را ببریم و در نیمه نخست نیز تیم بر‌تر میدان بودیم اما در گلزنی ناموفق بودیم. 

وی افزود: گلی که دریافت کردیم روی یک اشتباه فردی بود و اشتباهات فردی کمر تیم صبای قم را شکسته است. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما امروز نه تنها کمکی از سوی بازیکنانمان به اندازه کافی ندیدیم بلکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد. 

دایی بیان داشت: می‌توانستیم در بازی امروز برنده میدان باشیم و تلاش زیادی هم انجام دادیم اما این تلاش‌ها برای پیروزی کافی نبود. 

وی عنوان کرد: جلال علی‌محمدی یکی از نفرات موثر ما و بهترین گلزن تیم ما بود که وی را تا پایان سال از دست داده‌ایم و متأسفانه دیگر نمی‌توانیم به فکر جذب مهاجمی باشیم و باید برای فصل آینده برای جذب مهاجم اقدام کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: داور اگر اتفاقاتی که در محوطه جریمه حریف رخ داد در محوطه جریمه صبا اتفاق می‌افتاد برخورد دیگری می‌کرد و در یک صحنه پنالتی ما را نادیده گرفت و‌‌ همان پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

پسرم هم مرا مسخره می‌کرد

عبدالله ویسی نیز در نشست خبری پایان بازی، امتیازگیری مقابل صبا را ارزشمند دانست و افزود: بازی سختی بود و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند.

وی گفت: برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کردیم اما با اینکه در نیمه دوم بهتر بودیم به یک امتیاز رضایت دادیم که این یک امتیاز هم با توجه به اینکه صبا میزبان بود که تیم خوب و قدرتمندی است ارزشمند بود.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: تغییراتی که پس از دریافت گل و جبران آن داشتیم با اضافه کردن مهاجم به بازی نتیجه نداد و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه میانگین سنی استقلال خوزستان 24.6 است، افزود: با این شرایط موقع بستن تیم پسرم هم مرا مسخره می‌کرد و اطرافیان به ما اعتماد نداشتند اما تیم شاداب و بانشاطی هستیم و به مرور شرایط ما بهتر شد و امروز در بالای جدول هستیم.

ویسی خاطرنشان کرد: همانند سال دوم صبا تیم استقلال بسته شده که امروز نتایج این کار شکل گرفته است.

حاشیه ها

*عبدالله ویسی مربی تیم استقلال خوزستان که در زمان حضور در صبا از محبوبیت خاصی بین قمی‌ها برخوردار بود به شدت از سوی تماشاگران صبا تشویق شد و با احترام به تماشاگران صبا عرض زمین را طی کرد و نزد هواداران صبا نسبت به آن‌ها ابراز احساسات کرد.

*علی دایی و سایر اعضای کادر فنی صبا به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفتند و به عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوشآمد گفتند و محمد قاضی، کریم اسلامی، فرید کریمی، اکبر صادقی و مسعود حق‌جو بازیکنان صبا برای بازی از عبدالله ویسی رخصت گرفتند.

*علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تماشاگر ویژه این دیدار بود که در میان دو نیمه، از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آورد.

*دن گاسپار مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای تماشای این مسابقه در قم و محل برگزاری مسابقه حاضر بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار