رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از کاهش درآمدهای پایدار شهرداری تهران در بودجه سال آتی خبرداد.
کد خبر: ۱۷۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 30 January 2016
رحمت‌الله حافظی، درباره عملکرد 9 ماهه بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه درآمد تملک شهرداری‌های مناطق حدود 30 درصد تخصیص پیدا کرده که این امر ناشی از کمبود منابع در اختیار شهرداری است، گفت: از 17 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده برای امسال 11 هزار میلیارد تومان محقق شده است. بر این اساس چطور می‌توان برای سال آینده 18 هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی کرد؟

وی با بیان اینکه باید در این اعداد بازنگری شود،‌ اعلام کرد: از سوی دیگر همچنین راهبردهایی که در سیاست‌های ابلاغی تدوین بودجه به آن اشاره شده مد نظر قرار نگرفته است، یکی از آنها استفاده از مشارکت مردم بوده اما توضیحی ندادند که نقش مردم چه بوده است. موضوع دیگر تأکید بر افزایش درآمدهای پایدار بود که در لایحه‌ای ‌که تقدیم شده نه تنها افزایش درآمدهای پایدار نسبت به سال گذشته دیده نشده؛ بلکه شاهد کاهش نیز هستیم و این موارد حاکی از عدم توجه به سیاست‌های ابلاغی است که شورای شهر تعیین کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات معاون برنامه‌ریزی شهردار مبنی بر اشکالات تایپی در گزارش عملکرد بودجه، تصریح کرد: معاون شهردار تهران اعلام کرد گزارش در فرمت قدیمی قرار گرفته و این فرمت 9 ماهه است؛ در حالی که گزارش ارائه شده مربوط به عملکرد 8 ماهه شهرداری بوده است؛ اما اگر اینطور باشد باز هم برخی مسائلی که به آن اشاره کردم به قوت خود باقی است و تنها توضیحی که تا حدی قابل پذیرش بود اینکه آنچه به شورای شهر تقدیم شده مبتنی بر اسناد قطعی بوده اما در محاسبات لحاظ نشده است البته باید ذیل گزارش به آن اشاره می‌کردند تا باعث ابهام نشود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار