به دلایل نامعلوم صورت گرفت:
تیم فوتسال دختران قم به دلایل نامعلوم از حضور در مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور انصراف داد.
کد خبر: ۱۵۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 29 December 2015
به گزارش تابناک قم، در حالی که فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتسال دختران رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال در مناطق مختلف آغاز شده اما تیم فوتسال دختران قم از حضور در این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی فوتسال دختران نوجوان کشور با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون و کمیته فوتسال در منطقه‌های گوناگون به انجام می‌رسد و قرار بود تیم فوتسال دختران نوجوان قم نیز در منطقه دو کشور به مصاف رقبا برود.

دختران نوجوان قم در گروه دوم فوتسال قهرمانی کشور

رقابت تیم‌های حاضر در منطقه دو فوتسال دختران قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان با عنوان گرامیداشت 4 هزار شهید استان گلستان به میزبانی شهرستان مینودشت برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت، اما یکی از تیم‌هایی که در آستانه این بازی‌ها اعلام انصراف کرد، تیم دختران نوجوان قم بود.

مسابقات فوتسال قهرمانی دختران نوجوان کشور در سال 1394 توسط فدراسیون و کمیته فوتسال در هشت منطقه برنامه‌ریزی شده است و هیئت فوتبال استان گلستان در منطقه دو میزبانی تیم‌های شرکت کننده را بر عهده داشت.

بر این اساس قرار بود تیم‌های فوتسال دختران نوجوان گلستان، قم، خراسان‌شمالی و مازندران به شکل دوره‌ای دیدارهای این گروه را برگزار کنند اما تیم دختران قم به یک‌باره و با تصمیمی‌ غیر منتظره از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد تا برنامه بازی‌ها نیز تغییر کند.

در پایان رقابت تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی فوتسال دختران رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان مینودشت استان گلستان، دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی صعود کردند و میزبان این مرحله پس از صعود 14 تیم‌ از هفت گروه دیگر مشخص خواهد شد.

کناره‌گیری تیم‌های فوتسال و فوتبال بانوان قم از لیگ‌های معتبر کشور

تصمیم به انصراف تیم فوتسال دختران نوجوان قم از مسابقات لیگ کشور در حالی اتفاق افتاده است که در چند سال اخیر یکی از نقاط ضعف هیئت فوتبال استان قم، عدم ساماندهی به فوتبال و فوتسال بانوان است و این موضوع عملکرد مثبت متولی این رشته پرمخاطب در سایر بخش‌ها را مورد تاثیر منفی قرار داده است.

نمونه‌های این ادعا ثابت می‌کند که هیئت فوتبال استان قم باید در بخش بانوان خود با جدیت تجدید نظر و بازنگری کند تا فوتبال و فوتسال بانوان قم که چند سالی بود روند بسیار خوبی را در پیش گرفته بود، به موفقیت‌ها و دستاوردها و همچنین پیشرفت‌های گذشته ادامه بدهد.

انصراف تیم فوتبال بانوان ماهان‌تندیس قم از حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از قهرمانی در لیگ دسته اول، کناره‌گیری تیم فوتسال بانوان آبادگران قم از حضور در لیگ دسته اول فوتسال ایران بعد از نایب قهرمانی در لیگ دسته دوم و اکنون کناره‌گیری تیم فوتسال دختران نوجوان قم نمونه‌هایی از وجود مشکلات و محدودیت‌ها در بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم هستند که گویا باید جدی‌تر مورد توجه قرار بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار