استاندار کرمانشاه گفت: بازسازی نفت شهر با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 17 December 2015
استاندار کرمانشاه گفت: بازسازی نفت شهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در سفر به شهرستان گیلانغرب و در جریان بازدید از شهر مرزی نفت شهر، با بیان اینکه بازسازی نفت شهر امری مقدس است و با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: نفت شهر در دوران جنگ تحمیلی تمام زیرساخت‌هایش را از دست داد و احیاء مجدد آن تنها با ساخت چند ساختمان انجام نخواهد شد و همه باید برای احیاء این شهر و بازگشت جمعیت آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز است استعدادهای نفتی این منطقه بررسی و مشخص شود، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شده نفت شهر حداقل تا 30 سال استعداد برداشت نفت دارد .

وی با بیان اینکه برای بازسازی نفت شهر نباید تنها به بودجه وزارت نفت اکتفا کنیم، گفت: نیاز است از اعتبارات استانی هم به این امر اختصاص داده شود.

استاندار کرمانشاه وجود پروژه‌های نیمه کاره را از مشکلات کشور دانست و گفت: برای اینکه بازسازی نفت شهر هم به چنین سرنوشتی دچار نشود، باید برنامه زمان بندی مشخصی برای این کار داشته باشیم و اجرای آن مرتبا رصد شود.

وی ادامه داد: باید یک نفر از سوی استانداری بعنوان مسئول بازسازی نفت شهر مشخص شود که این فرد می‌تواند یکی از معاونین استانداری و یا مشاور عالی استاندار باشد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای بازگشت جمعیت نفت شهر، گفت: باید شورایی در این خصوص تشکیل و جلسات مدونی در این خصوص برپا شود.

استاندار کرمانشاه گفت: باید جلسات بازسازی نفت شهر هر 15 روز یکبار در استانداری تشکیل و کارها پیگیری شود. هر سه ماه یک مرتبه نیز از روند بازسازی این شهر بازدید می‌کنم.

نفت شهر از شهرهای مرزی استان کرمانشاه زمانی 15 هزار نفر جمعیت داشت که با شروع جنگ تحمیلی و تخریب کامل آن، خالی از جمعیت شد.

بازسازی نفت شهر مهر ماه سال گذشته آغاز شد و استاندار وقت کرمانشاه در مراسم شروع بازسازی نفت شهر از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت به بازسازی نفت شهر خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار